fbpx

הוגש ערר נגד עיריית ת"א על רצונה להרוס את מגרשי הספורט ולחרב את השטחים הפתוחים שבחצר בית ספר עירוני א'

הגשנו ערר נגד התוכנית של עיריית ת"א להרוס את מגרשי הספורט בבית הספר עירוני א' – השטח הפתוח שמשמש את תלמידי בית הספר ביום ואת תושבי איזור מרכז העיר הצפוף בשעות אחר הצהריים ובסופי שבוע‼️

ראובן לדיאנסקי, המועמד לראשות עיריית תל אביב וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" אמר: "הערר שהוגש לועדת הערר המחוזית הוא המשך ישיר להצבעה שלי נגד התוכנית ולדברים שאמרתי כסגן ראש העיר בשעתו בישיבת מליאת הועדה המקומית לתכנון ובנייה (שהתקיימה בינואר השנה) נגד בניית אגף חדש על השטחים הפנויים ומגרשי הספורט בבית ספר עירוני א'. טענתי בדיון כי ברובעים 5 ו-6 יש מיעוט שטחים פתוחים וירוקים ועל כן אי אפשר לוותר על השטח הזה בתוך בית הספר שמשרת את התלמידים ואת כל הקהילה."

במתחם עירוני א' ישנם 3 מבנים. אחד בן 3 קומות, מבנה פיס בן 2 קומות ואולם ספורט בן קומה אחת. אין שום הגיון תכנוני בלחרב שטח פתוח ולבנות בניין של 4 קומות. יש לבנות בניין חדש במקום האודיטוריום שבמצב רעוע או אולם הספורט ולדאוג שיהיה באחת מקומות הבניין החדש שייבנה

"כמועמד לראשות העיר וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" שנאבק בין היתר לשמירה על שטחים פנויים וירוקים יקרים מפז בכל רחבי העיר, קובע חבר מועצת העיר לדיאנסקי, "עמדתי התכנונית היא ברורה מזה שנים – מוכרחים לממש שטחים חומים למבני ציבור ולבנות לגובה ולא "לבזבז" שטחים שצריכים להישאר פתוחים לרוות הציבור או כעתודה לדורות הבאים'.

לערר שותפים 8 חברי מועצה ומליאת הועדה המקומית לתכנון ובנייה נוספים: שלי דביר, אמיר בדראן, מוריה שלומות, שולה קשת, אסף הראל, מיטל להבי, ציפי ברנד וסיגל ויצמן. שאפו להנהגת ההורים של עירוני א' ולכל מי שתרם לעניין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!