fbpx

המאבק הצליח! ישיבת מעלה אליהו לא תקום בתוך שכונה חילונית באיזור כיכר המדינה בת"א

ישיבת מעלה אליהו לא תקום בלב שכונה חילונית צפופה רק בזכות מאבק התושבים ובזכות המאבק הפוליטי שהוביל ראובן לדיאנסקי, המועמד לראשות עיריית תל אביב וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" בתוך עיריית ת"א.

לדיאנסקי: "חולדאי התקפל והצלחנו למנוע מימושו של ה"דיל" שנרקם עם הישיבה החרד"לית. ועדת התכנון העירונית ביטלה השבוע את ההחלטה לאשר את תוכנית העיצוב של הבניין שהיה מיועד לקום עבור הישיבה ברחוב קליי שבאיזור כיכר המדינה בת"א."

"כעת, אחרי ביטול ההחלטה ולאור הכוונה לחפש חלופות", מתחייב חבר מועצת העיר לדיאנסקי, "אני אוודא שעד הבחירות חולדאי לא יוביל להקמת הישיבה בשכונה חילונית אחרת. אח"כ, כראש עיר, אני אדאג באופן אישי שזה לא יקרה."

לדיאנסקי, המועמד לראשות עיריית תל אביב: "ההצלחה במאבק לשמירת הציביון החילוני של איזור כיכר המדינה הוא ערכי ומהווה נקודת ציון בשמירה על תל אביב ליברלית."

לחצו כאן כדי לקרוא את הידיעה שהתפרסמה ביום 28/6/23 באתר ice.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!