fbpx

השחתת תמונות נשים בבגדי ים בתל אביב! לדיאנסקי: "המרחב הציבורי הופקר ע"י חולדאי לקיצוניים ולחשוכים"

לא בבני ברק ולא באשדוד, ידי הוונדליסטים הקיצוניים הגיעו לאיזור הטיילת של תל אביב. בעיר שמסמלת את החופש והליברליות ישנם גורמים חשוכים אשר מרשים לעצמם להשחית תמונות של נשים. הם מעזים לעשות זאת כי המרחב הציבורי הופקר ע"י חולדאי. העיר לא מנוהלת והברדק חוגג.

גדר שעוטפת את עבודות הבניה של מרכז הספורט הימי החדש באזור חוף הדולפינריום, שבסמוך לפארק צ'ארס קלור, הושחתה ודמויות נשים המצוירות עליה רוססו בצבע אדום.

ראובן לדיאנסקי, המועמד לראשות עיריית ת"א-יפו וראש רשימת" חי – חילונים ירוקים": "אני מתחייב שבתל אביב בהנהגתי, נשים ימשיכו ללבוש בגדי ים בחופי הים ולהרגיש בטוחות במרחב הציבורי. הקיצוניים לא ירתיעו ולא יפחידו אף אחת!"

בעקבות המקרה, פנה חבר מועצת העיר לדיאנסקי לחולדאי ודרש ממנו לדאוג לכך שיחדשו את תמונות הנשים שעל הגדר וכן להשתמש בכל אמצעי שיש ברשות העירייה, כולל הצבת מצלמות והגברת סיורי סיירות הפיקוח והביטחון, שיאכפו וישמרו על הסדר בעיר.

"כשאבחר לראשות העיר, המרחב הציבורי יחזור להיות מנוהל, תיגמר ההפקרות ומעשים מסוג זה ייחקרו, והאחראיים להם יענשו במלוא חומרת הדין", סיים לדיאנסקי המועמד לראשות העיר.

לחצו כאן כדי לקריאת הידיעה שהתפרסמה ב"ישראל היום" ביום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!