fbpx

תעזבו את הילדים! סוכני חב"ד מגיעים למוסדות חינוך ושבטי צופים בתל אביב כדי לקיים פעולות הדתה בקרב קטינים

סוכני חב"ד הגיעו לשבט "הנשיא" שבמעוז אביב לקיים פעילות הדתה בקרב קטינים. אתמול (25/6) הגיעו לידי המועמד לראשות עיריית תל אביב ראובן לדיאנסקי תמונות מאחת האמהות ותיאור על כך שסוכן חב"ד אחד עמד בכניסה לשבט הצופים ושוחח עם ילדים ושניים אחרים הסתובבו בתוך השבט ופנו לקטינים כדי שיבצעו פעילויות דתיות‼️

לדיאנסקי, ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" והמועמד לראשות העיר: "חולדאי הפקיר את המרחב הציבורי לקיצוניים ולמשיחיסטים. הם עושים מה שהם רוצים. באיזה זכות הם מגיעים למוסדות חינוך ולמקומות בהם ישנם קטינים בשכונות חילוניות ופונים לילדים שלנו?! חולדאי איבד שליטה על העיר! היא לא מנוהלת ואין מנהיגות!"

"אצלי כראש עיר", קובע לדיאנסקי, "לא חב"ד ולא הגופים המשיחיים ישלטו במרחב הציבורי. אני מכבד מאוד את כל הדתות ובטח את היהדות. אך בשום אופן לא אאפשר רוכלות דתית בקרב קטינים! לא יהיו אירועים בהפרדה בין נשים וגברים עם מחיצות ברחובות העיר, לא תהיה הדתה ובטח לא כפייה דתית."

"אלחם נגד כל הקיצוניים והמשיחיסטיים שרוצים לפגוע בצביון העיר שלנו! רק בראשותי תל אביב תמשיך להיות חילונית וליברלית", מתחייב חבר מועצת העיר והמועמד לראשות העיר ראובן לדיאנסקי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!