fbpx

לדיאנסקי: "איומים בתביעה לבית המשפט מצד אנשי חב"ד לא מזיזים לי! אמשיך להגן על הילדים שלנו מפני גורמים משיחיים ומיסיונריים"

ראובן לדיאנסקי, המועמד לראשות העיר ת"א-יפו וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" קיבל מכתב התראה לפני תביעה לבית המשפט מפרקליטיו של סוכן חב"ד שעמד ליד שער שבט צופי רמת אביב ג' ביום הפעילות (20/7) במטרה להניח תפילין לקטינים – חניכים ומדריכים בשבט!

בין היתר נכתב במכתב בהתייחס לקטינים: "…אלו הניגשים אליו ביוזמתם על מנת לקיים את מצוות תפילין, אשר הינם בגיל 13 ומעלה, עושים זאת בשמחה ובאהבה כי חונכו בביתם על ברכי המסורת היהודית לאהבת התורה והמצוות…".

לדיאנסקי: "לא חב"ד ולא הגופים המשיחיים ישלטו במרחב הציבורי. זה שהם התרגלו לכך כי חולדאי הפקיר את רחובות העיר – זה עומד להסתיים! לא אאפשר פנייה לילדים שלנו, לא יתקיימו אירועים בהפרדה בין נשים וגברים עם מחיצות ברחובות העיר, לא תהיה בת"א-יפו הדתה ובטח לא כפייה דתית."

"אלחם נגד כל הקיצוניים והמשיחיסטיים שרוצים לפגוע בצביון העיר שלנו! רק בראשותי תל אביב תמשיך להיות חילונית וליברלית", מתחייב לדיאנסקי.

אני צריך אתכם/ן איתי בהתמודדות שלי לראשות העיר ת"א-יפו וכדי שסיעת "חי – חילונים ירוקים" תהיה גדולה וחזקה במועצה הבאה. לחצו כאן להצטרפות!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!