fbpx

"נאום הפיטורין" של לדיאנסקי בישיבת מועצת עיריית תל אביב לאחר שפוטר על ידי חולדאי מתפקידו כסגן ראש העיר

"אחרי רבע מאה בתפקיד, זה הזמן להיפרד. גם אם אין חקיקה שמגבילה קדנציות, זו מהותה של הדמוקרטיה- ואם אתה באמת דמוקרט – אני קורא לך להודיע שאתה "מניח את המפתחות" ולא מתמודד לראשות העיר בבחירות הקרובות!", מתוך "נאום הפיטורין" של המועמד לראשות העיר וחבר מועצת העיר ראובן לדיאנסקי מתפקידו כסגן ראש העיר בישיבת מועצת העיר ת"א יפו הערב (19.06).

לפני שבועיים הודיע לדיאנסקי כי יתמודד לראשות העיר: "כחלוף 3 ימים, השיל מר חולדאי את תחפושת הדמוקרט, אותה לבש מאז המחאה נגד ההפיכה המשטרית שעליה הוא מנסה לתפוס טרמפ כדי לשרוד בתפקידו כראש העירייה, וכמו אחרון הדיקטטורים וסותמי הפיות הוא שלח לי הודעת מייל שהוא מפטר אותי מתפקידי כממונה על תחום איכות הסביבה, קיימות, טבע עירוני ושיפור פני העיר. וכמה שזה היה צפוי!

"חולדאי, אני מניח שבינך לבין עצמך, אתה יודע שזו הייתה הקדנציה הגרועה ביותר שלך כראש עירייה. בשנתיים האחרונות, העיר לא מנוהלת, אין "בעל בית". ובעצם אין לעיר הזו מנהיג!"

לדברי לדיאנסקי, המרחב הציבורי מופקר לגופים אורתודוקסים קיצוניים שונים כמו לחב"ד ולגרעינים תורניים משיחיים מבית מדרשם של סמוטריץ', בן-גביר ואבי מעוז, אשר הגבירו בצורה ניכרת ומדאיגה את פעילותם בעיר.

לדיאנסקי הדגיש כי העיר מופקרת גם לנת"ע וליזמי נדל"ן, היא מופקרת מבחינה תחבורתית וגם מערכת החינוך הממלכתית בעיר מופקרת. היא לא רק מופקרת – היא קורסת!

לטענתו של לדיאנסקי, כל עוד חשב שאחרי 25 שנה בתפקיד יפרוש חולדאי מרצונו, בסוף הקדנציה הנוכחית, הוא נהג בסבלנות ובאיפוק. אך כעת פחות מ-5 חודשים לפני הבחירות, משהודיע שוב ושוב על רצונו להתמודד בפעם השישית, לראשות העיר – לא יכול עוד לשתוק. לדיאנסקי: "זה לא אחראי ציבורית לשתוק! חולדאי, אתה תמיד תיזכר כאחד מראשי הערים הטובים ביותר שהיו לעיר תל אביב-יפו וכולנו חייבים לך תודה גדולה. אבל אחרי רבע מאה הגיע הזמן להיפרד."

לדיאנסקי סיכם:"גם אם אין חקיקה שמגבילה קדנציות זו מהותה של הדמוקרטיה. ואם אתה באמת דמוקרט – אני קורא לך להודיע שאתה "מניח את המפתחות" ולא מתמודד לראשות העיר בבחירות הקרובות!"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!