fbpx

לדיאנסקי השיק את הקמפיין שלו לראשות העיר תחת הכותרת "לדיאנסקי – הלוחם החילוני שלך". במסגרת הקמפיין גם שלח מסר ברור לסמוטריץ' ובן גביר ש"תל אביב היא מחוץ לתחום"

ראובן לדיאנסקי, המועמד לראשות העיר ת"א-יפו וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" בעיריית ת"א, משיק את קמפיין הבחירות שלו וקובע: "ממשלה חשוכה שחותרת למדינת הלכה בצירוף הפקרת המרחב הציבורי עבור גופים משיחיים שפועלים בתל אביב בתמיכת חולדאי, הם מתכון לאסון. "לא אתן לסמוטריץ, בן גביר ומעוז להעביר את תל אביב "טיפול המרה" במטרה להפוך אותנו לאשדוד או לטבריה."

לדיאנסקי, סגן ראש העיר וחבר המועצה שמתמודד לראשות העיר מול חולדאי: "אלחם על שמירת הצביון החילוני של העיר האהובה שלנו ועל החופש של התושבים. אלחם נגד תופעות של כפייה דתית, הדתה, אירועים בהפרדה מגדרית במרחב הציבורי, פגיעה בשיוויון, בקהילה הגאה ובמיעוטים. רק לי יש את האומץ, הניסיון והכוח כדי להילחם על תל אביב חילונית וליברלית ועל החופש שלנו בעיר."

הבוקר (18.06) הושק קמפיין הבחירות של לדיאנסקי לראשות עיריית ת"א-יפו על קווי אוטובוסים בעיר וברשתות החברתיות תחת הסיסמא "לדיאנסקי – הלוחם החילוני שלך" ובו הוא מודיע לקיצוניים – "סמוטריץ' ובן גביר – תל אביב היא מחוץ לתחום!".

ראובן לדיאנסקי, חבר מועצת העיר מזה 15 שנים וסגן ראש העיריה כ-5 שנים (2019-2023) אומר: "אנחנו רואים כיום בת"א פעילות נרחבת הרבה יותר מבעבר של גרעינים תורניים, עמותות וגופים אורתודוקסים קיצוניים. הרוח הגבית והתמיכה שהם מקבלים מהממשלה החשוכה ביותר שהיתה כאן בצירוף שיתוף פעולה מצד חולדאי והפקרת המרחב הציבורי על ידו, הם מתכון להשתלטות הקיצוניות וההלכה על המרחב הציבורי. מדובר בקדנציה הגרועה ביותר של חולדאי כראש עיר. העיר לא מנוהלת, אין "בעל בית" והיא מופקרת לקיצוניים. כל אלו מסכנים את המשך החיים הליברליים והחופשיים שלנו בתל אביב."

"מוכרחים להבין, שעבור הגרעינים התורניים, הקיצוניים, המשיחיסטים וחב"ד תל אביב היא מטרת על. תל אביב היא יעד והם שמו לעצמם כמטרה לכבוש אותה – ויש להם סבלנות. לא במקרה הם משקיעים משאבים עצומים, מקימים סניפים ומפרסמים מודעות "דרושים" למציאת שליחים בתל אביב. רק אני, כראש העיר, אוכל לשמור את על תל אביב חילונית. למענינו ולמען הילדים שלנו", סיים לדיאנסקי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!