fbpx

פרשנו מהקואליצה של חולדאי! לדיאנסקי: "אתמודד לראשות עיריית תל אביב-יפו

ראובן לדיאנסקי, המועמד לראשות העיר ת"א-יפו וראש סיעת "חי- חילונים ירוקים" הודיע ב-13/6 על פרישת סיעתו מהקואליציה של חולדאי.

לדיאנסקי: "3 ימים לאחר שהודעתי כי אתמודד מולו לראשות עיריית ת"א-יפו, פיטר אותי חולדאי בהודעת מייל ושלל את כל הסמכויות שהואצלו לי כסגן ראש העיר."

"מאחר וחולדאי ביצע מהלך חד צדדי, בניגוד להסכם הקואליציוני שהוא חתום עליו בין סיעתו "תל אביב 1" לבין סיעתי "חי – חילונים ירוקים", הודעתי לו היום (13.06), כי סיעתי מבטלת את ההסכם הקואליציוני ופורשת מהקואליציה העירונית", הוסיף לדיאנסקי.

"הוגנות בסיסית של מי שמודיע לשותף קואליציוני, סגן ראש העיר, על שלילת סמכויות וביטול חד צדדי של היותו ממונה על תחום איכות הסביבה, קיימות, שיפור פני העיר מחייבת כי יודיע קודם לכן על רצונו לבטל הסכם שהוא עצמו חתום עליו", כתב לדיאנסקי במכתב ששלח היום לראש העירייה וחברי מועצת העיר.

סיעת "חי – חילונים ירוקים" מיוצגת במועצת העיר על ידי שני חברים. לדיאנסקי ואברהם פורז, שהיה מראשי מפלגת "שינוי" ושימש כחבר כנסת ושר הפנים בממשלת ישראל.

לדיאנסקי שהודיע לפני מספר ימים על התמודדות לראשות העיר אמר בין היתר: "העיר לא מנוהלת. אין "בעל בית". העיר מופקרת לחברת לגורמים משיחיים, לחברת נת"ע, ליזמי נדל"ן, לחפירות ולמטרדים שהופכים את החיים בעיר לסיוט."

לאחר פיטוריו על ידי חולדאי קבע לדיאנסקי נחרצות: "כל עוד חשבתי שחולדאי יפרוש מרצונו מתפקיד ראש העירייה בסיום הקדנציה הנוכחית, אחרי 25 שנים בתפקיד, נהגתי בסבלנות ובאיפוק. אך כעת כ-5 חודשים לפני הבחירות, משהודיע שברצונו להתמודד שוב לראשות העיר – לא יכולתי עוד לשתוק."

"בחודשים הספורים שנותרו עד תום הקדנציה, אברהם פורז, חברי לסיעה, ואנוכי נמשיך לשרת נאמנה את תושבי העיר תל אביב-יפו כחברי מועצת העיר גם מהאופוזיציה", התחייב לדיאנסקי

בתמונה: לדיאנסקי ופורז.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!