fbpx

חג גאווה שמח תל אביב!

היום, יותר מתמיד, אירועי הגאווה בת"א נחוצים עוד יותר! לא רק לקהילה הגאה אלא לכל מי שמחשיב את עצמו כליברלי ושזכויות אדם ושיוויון הם חלק מרכזי מאוד מהערכים שלו.

לדיאנסקי: "כמועמד לראשות העיר וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים בת"א, שמוביל את האג'נדה החילונית והליברלית בתל אביב, יש לי מחויבות אישית וציבורית מוחלטת לקידום זכויותיהם של חברי הקהילה, בכל תחומי החיים. כראש העיר ת"א אתגייס באופן מלא להיאבק למען נושאים כמו נישואין חד מיניים, ידועים בציבור, הבאת ילדים, פונדקאות, אימוץ, זיקנה וסיעוד ועוד עבור להט"בים."

לאירועים התוססים והצבעונים של חודש הגאווה יש חשיבות עצומה עבור כל מי שחשוב לו שנמשיך להיות חברה דמוקרטית וחופשית. אך כיום, כשרוחות רעות נושבות מכיוון ממשלת הקיצוניים והחשוכים בהובלת בן גביר, סמוטריץ' ואבי מעוז זה חשוב כמעט יותר מאי פעם.

"הרוח הגבית של הקיצוניים והמשיחיסטים מחלחלת לתוך הערים והשכונות שלנו, גם בתל אביב, ולכן על כולנו להתגייס על מנת למנוע כל תופעה של כפייה דתית, הומופוביה, גזענות, הדתה, פגיעה בשיוויון והקמת מדינת הלכה", קובע לדיאנסקי, המועמד לראשות העיר.

***חג גאווה שמח לחברי/ות הקהילה הגאה ולכולנו! אוהבים את כולכם/ן ללא הבדל דת, גזע, מין והעדפה מינית***

התמונות מהמסיבה היום (9/6/23) שבפארק הירקון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!