fbpx

סגן ראש העיר לדיאנסקי אירח את מרסיו פרנסה שר הנמלים ושדות התעופה של ברזיל. Vice-Prefeito Ladijanski recebeu em Tel Aviv o Ministro de Portos e Aeroportos do Brasil Márcio França

מאז בחירתו של ראובן לדיאנסקי כסגן ראש העיר ת"א, לפני למעלה מארבע שנים, הוא מייצג את העיר באירועים בינלאומיים, נפגש עם ראשי ערים מן העולם, עם שרים, חברי פרלמנט, נציגי ממשל ושגרירים.

ביומיים 29-30/5/23 אירח לדיאנסקי את מרסיו פרנסנה, השר לענייני נמלים ימיים ושדות תעופה של ברזיל ואת היועץ המיוחד שלו פאולו מתיאוס.

במסגרת הביקור של השר בישראל ובתל אביב הוא נפגש על מנהלי חברות טכנולוגיות מתקדמות שעוסקות בתחומים של בטיחות טיסה, סייבר, ונושאים שבתחום משרדו.

קיימנו גם ביקור מרתק בנמל התעופה בן גוריון, במסגרתו הוצגו התוכניות של הנהלת נתב"ג לקידום הטכנולוגיה בשדה, שיפור השירות לציבור, הנגשת פעולות טרום טיסה לנייד, נושאים תפעוליים והתקיים ביקור גם במגדל הפיקוח. תודה לרשות שדות התעופה, לשמואל אמסלם-מנהל חטיבת שירות לנוסע ולכוכבא מליכסון – אחראית קשרי חוץ וקהילה נתב"ג. תודה לשגרירות ברזיל בישראל.

לדיאנסקי: "אני רואה חשיבות גדולה לקשרים שאני מצליח לפתח עם מנהיגי ערים ובעלי תפקידים בכירים ברחבי העולם במטרה לשתף פעולה ולקדם נושאים שונים לטובת העיר תל אביב-יפו על מנת לקדם את המטרה שנהיה לאחת הערים המובילות בעולם.

Nos dias 29-30/5/23 o Vice-Prefeito Roberto Reuven Ladijanski recebeu em Tel Aviv o Ministro Márcio França, Ministro de Portos e Aeroportos do Brasil e seu Assessor Especial Paulo Matheus.

Como Vice-Prefeito de Tel Aviv Ladijanski representa a cidade em eventos internacionais e reunindos com prefeitos de todo o mundo, ministros, parlamentares, representantes de governos e embaixadores.

Ladijanski: "Vejo grande importância nas conexões que consigo desenvolver com líderes municipais e altos funcionários em vários países. Estou convencido de que isso contribui para o avanço e a transformação de Tel Aviv em uma das principais cidades do mundo."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!