fbpx

לדיאנסקי: "אחרי שת"א התדרדרה למקום ה-5, אני מתחייב להחזיר אותה למקום הראשון ברשימת הערים הכי פעילות למען להט"בים בישראל"

חודש הגאווה נפתח בתל אביב ובהחלט לא נעים, ואף מביך, שעל פי הדירוג של האגודה למען הלהט"ב בישראל אשר שבוחן את מידת ההשקעה של הרשויות המקומיות בקהילה הגאה- ירדה תל אביב מהמקום ה-1 למקום ה-5 – כשלפניה נמצאות גבעתיים, רמת גן, ראשון לציון וכפר סבא.

ראובן לדיאנסקי, ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים בת"א וסגן ראש העיר: "כמי שמוביל את האג'נדה הליברלית בעיר, אני מייחס חשיבות אדירה לחיזוק קהילת הלהט"ב. כל ילד במערכת החינוך התל אביבית חייב להיחשף לסדנאות ושיעורים שעוסקים בסובלנות, זכויות אדם, חופש הבחירה, קבלת תאים משפחתיים שונים ונגד להט"בופוביה."

"נהיה חוד החנית בכל מאבק מול השלטון המרכזי בכל הקשור לזכויות ולמעמד הקהילה וכמובן למען פונדקאות, אימוץ, שיוויון, איסור אפליה, נישואים אזרחיים וחד מיניים ועוד", התחייב לדיאנסקי.

רק ל-לדיאנסקי יש את האנרגיות, האומץ והניסיון לשמור על תל אביב חילונית וליברלית. ללא כפייה דתית, ללא הפרדה מגדרית, ללא הדתה וללא להט"בופוביה. התמונה ממצעד הגאווה 2022.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!