fbpx

לא אתן לסוכני חב"ד המשיחיסטים לפנות לילדים שלנו בת"א בהצעות לפעילות דתית

משיחיסטים של חב"ד בפעולה. סוכן חב"ד תופס קטינים ב"קרפור" רמת אביב ג'.

האירוע ההזוי והמטריד הזה צולם בסניף “קרפור" שנפתח ברמת אביב ג' לפני ימים בודדים. בתוך הסופר ובאמצע היום, סוכן חב"ד מבוגר פונה לקטין! "אני לא רוצה שמבוגרים יפנו לילדים. נקודה. לא בכניסות לבתי הספר, לא בסופרים ולא בשום מקום אחר", אומר ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב-יפו וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים".

חב"ד, תורידו את ידיכם מהילדים שלנו! התופעה הזו הפכה לרחבה ומטרידה. לדיאנסקי: "אני קורא לכל הורה שביטחון הילד שלו חשוב לו לעשות עם הילד שיחה תואמת, להסביר לו שלא משתפים פעולה עם מבוגרים שמציעים להם דברים ברחוב, בטח לא נענים לבקשותיהם."

המרחב הציבורי בתל אביב הופקר לחב"ד והם השתלטו עליו. הם עושים בו מה שהם רוצים! לדיאנסקי ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים": "אני מתחייב להפסיק את זה! לקראת הבחירות הקרובות לעיריית תל אביב, שיתקיימו באוקטובר השנה, אני אוביל חזית חילונית שתדאג לשמור על האינטרסים של תל אביב ושלכם/ן התושבים – לאורך כל הקדנציה – תקופה של 5 שנים."

יהדות- כן! משיחיסטים ומיסיונרים- ממש לא בת"א!

בנוסף, פנה לדיאנסקי למנכ"ל קרפור ישראל, וביקש את התערבותו בנושא. סופר כמו כל מרחב ציבורי בעיר, אמורים להיות מרחבים בטוחים, שם גם הילדים וגם הבוגרים אמורים לשהות בהם ללא הפרעה ומטרדים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!