fbpx

יוליה בידיים טובות. לכלבת הים שהגיע לנפוש בחופי יפו שלום.

ביום 16/5/23 הגיע ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב-יפו וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים", לבקר את "יוליה", כלבת הים הנזירית, אשר החליטה לבקר אותנו ובחרה בחוף הים ביפו, כלוקיישן הנופש שלה.

לדיאנסקי הגיע על מנת להתרשם מקרוב לגבי איך עובר עליה הביקור אצלנו בעיר מאז הגעתה בסוף השבוע האחרון. הוא שוחח עם עובדי רשות הטבע והגנים, עם מיה מעמותת דלפיס – למען היונקים הימיים ועם מתנדבים וביקש להבין מה הם הצרכים שלהם בשטח, ואיך כסגן ראש העיר ת"א-יפו הממונה על תחום איכות הסביבה, קיימות, שפ"ע ובעלי חיים הוא יכול לסייע.

"יוליה" חשה בטוב ואף נראית נהנית מחופשתה בחוף הים. עובדי ומתנדבי רשות הטבע והגנים עושים עבודה מצוינת ונמצאים במקום 24/7 על מנת לשמור עליה ולהבטיח שהות בטוחה עבור המבקרת הנדירה.

עיריית תל אביב נכנסה לתמונה ומסייעת. המקום גודר ע"י אגף החופים במטרה למנוע התקרבות אנשים וכלבים. הרשות לאיכות הסביבה וקיימות תחל בהסברה לציבור אודות "יוליה" וכלבי הים שמגיעים לחופים שלנו. ביקשתי עוד לתגבר את המקום במאבטח, אגף סל"ע והפיקוח יגבירו את הפעילות שלהם במקום ואגף שפ"ע יתקינו שמשיות נוספות וכסאות לאנשי הרט"ג והמתנדבים שעוקבים ושומרים על "יוליה".

סגן ראש העיר לדיאנסקי: "בהזדמנות זו – אני מבקש מכל עוברי אורח שמגיעים לאזור עם כלביהם – לא להסתובב עם כלב לא קשור! זה מסוכן מאוד ליוליה! זה מהווה עבירה על החוק ובמקרה זה יקבל את מלוא תשומת הלב והאכיפה."

חשוב שתדעו שאחר שהותה של "יוליה" כאן, עוקבים מומחים ממקומות רבים בעולם. בואו נשמור עליה ועל שהותה כאן באופן הכי בטוח והכי מתחשב.

"אני מבקש להישמע להוראות אנשי המקצוע הנמצאים בשטח", ביקש לדיאנסקי, "לא לעבור את הגדרות, בטח ובטח לא לנסות לזרוק שום חפץ למים באזור ולא לבצע שום פעולה רועשת או מלחיצה. ביחד נוודא שהחופשה של יוליה בחופי יפו תהיה בטוחה."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!