fbpx

ועדת התכנון המקומית תבחן מחדש את התכנית להעברת ישיבת מעלה אליהו למבנה ברחוב קליי בת"א ותציע חלופות נוספות.

ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב-יפו וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים": "רק בזכות המאבק הציבורי הנחוש של התושבים ובזכות המאבק הפוליטי והתכנוני שהובלנו נגד החלטת ועדת התכנון העירונית להקים את ישיבת מעלה אליהו באיזור כיכר המדינה, הודיע היום ראש העירייה חולדאי שועדת התכנון המקומית תבחן מחדש את התכנית להעברת ישיבת מעלה אליהו למבנה ברחוב קליי ותציע חלופות נוספות."

לדיאנסקי הגיש ב-2/4/23 ערעור על אישור ועדת המשנה לתכנון ובנייה בת"א לבניית בניין בן 7 קומות שישמש כישיבה בה ילמדו כ-250 אברכים ברחוב קליי שבאיזור כיכר המדינה.

כיום קיים ברחוב קליי 7 בת"א מבנה בית כנסת בן 2 קומות. מדובר בבית כנסת ותיק שמימדיו דהיום ואופי פעילותו הקהילתית משתלב בסביבה.

בעקבות אישור תכנית העיצוב בועדת המשנה, עליו עירער לדיאנסקי, יוגדלו הנפחים בצורה משמעותית באמצעות תוספת אגף חדש למבנה הקיים בחזית האחורית, שפונה לשצ"פ/שב"צ. האגף החדש יהיה בן 5 קומות ובנוסף 2 קומות מרתף. גובה הבניין יהיה 22 מ' כולל מתקנים טכניים על גג המבנה (שווה ל-7.5 קומות מעל פני הקרקע!!!). לחצו כאן לקריאה על הדרישה של לדיאנסקי לדיון חוזר במליאת הוועדה המקומית לתכנון ובנייה

ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" ראובן לדיאנסקי: "אני מברך על ההודעה להביא חלופות לתוכנית להקמת ישיבה ברחוב קליי אך לא אשקוט עד לגניזת של התוכנית הגרועה הזו שאם לבסוף תתממש, תפגע בצביון החילוני של השכונה ובאיכות החיים של התושבים. אני מתחייב לקחת חלק פעיל בדיונים על החלופות על מנת לוודא שהישיבה לא תקום בשכונה ליברלית אחרת.

"יש לי את האנרגיות, הנחישות והניסיון לשמור על תל אביב חילונית וליברלית. ללא כפייה דתית, לא הפרדה מגדרית וללא הדתה! היום יותר מתמיד אני צריך אותך איתי תכדי שיחד נשמור על תל אביב חילונית וליברלית", סיים לדיאנסקי ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" בתל אביב.

לחצו כאן לקריאת הידיעה ב-walla מיום 14/5/23

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!