fbpx

הפגנת מחאה לשמירה על תל אביב חילונית ונגד הקמת ישיבת "מעלה אליהו" בשכונה חילונית

תל אביב הייתה ותמשיך להיות בירת הליברליזם, הדמוקרטיה, החופש והשיוויון של מדינת ישראל. אני פועל כדי להקים חזית חילונית שתרוץ בבחירות הקרובות לעיריית ת"א.

ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב-יפו וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" נשא דברים בפני עשרות משתתפים/ות במחאה נגד הממשלה הקיצונית והמשיחית שקמה בישראל ונגד הקמת ישיבת מעלה אליהו בלב שכונה חילונית.

הבוקר נתניהו וממשלתו החשוכה והקיצונית התחייבו לעוד מיליארד שקלים תוספת למפלגות החרדיות כחלק מההסכמים הקואליציוניים. והכל על חשבון הציבור היצרני שתורם לכלכת ישראל ומשלם מסים למדינה.

לדיאנסקי: "העיר תל אביב נמצאת תחת מתקפה חסרת תקדים של חב"ד, ארגון "ראש יהודי" וגופים אורתודוקסים נוספים אשר השתלטו על המרחב הציבורי שהופקר להם. תל אביב הפכה להיות ל"עיר האפשרויות הבלתי מוגבלות. תל אביב היא מעוז החילוניות והליברליות האחרון ואנחנו נשמור על כך למען תושביה וכלל תושבי ישראל."

"יש לי את האנרגיות, הנחישות והניסיון לשמור על תל אביב חילונית וליברלית. ללא כפייה דתית, לא הפרדה מגדרית וללא הדתה! היום יותר מתמיד אני צריך אותך איתי תכדי שיחד נשמור על תל אביב חילונית וליברלית", סיים לדיאנסקי ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" בתל אביב.

לדיאנסקי מודה למארגני המחאה החשובה, למטה המאבק במשיחיים, לעו"ד יאיר נהוראי ולעשרות התושבים שהגיעו למחות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!