fbpx

ל"ג בעומר ללא מדורות בתל אביב-יפו

"צריך להפסיק את המדורות בעיר תל אביב בל"ג בעומר! בלי גמגום ובלי קביעת איזורים להדלקת אש, כפי שנעשה כיום! מחליטים ועושים! זה סופר חשוב לסביבה, לבריאות ולבטיחות“, כך טוען ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב-יפו וממונה על תחום איכות הסביבה, קיימות ושיפור פני העיר".

יש הרבה מאוד חלופות מגניבות שאפשר לעשות ביחד ולכל הגילאים לציון ל"ג בעומר. כמו פיקניקים (רק עם כלים רב פעמיים בבקשה), משחקי חברה, סיורי עששיות ועוד.

השמירה על איכות הסביבה, עידוד הקיימות, הגנה על בריאות הציבור ושיפור איכות החיים בעיר הם נושאים שנמצאים בקדמת סדר העדיפויות שלי.

ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים": "אני משוכנע שבזכות התמיכה הגדולה שאקבל מכן/ן התושבים/ות, אוכל להביא את תל אביב-יפו להיות לאחת הערים הירוקות המובילות בעולם, כמו: ונקובר, פריז וקופנהגן."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!