fbpx

תחבורה ציבורית בשבתות – בכל הכוח! אם לא נדאג שת"א תמשיך להיות חילונית וליברלית זה יבוטל!

עד לפני כ-3.5 שנים לא היתה תחבורה ציבורית בשבת בתל אביב-יפו. במציאות שלנו – זה לא דבר מובן מאליו! ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב-יפו וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" מתחייב להיאבק על שמירת ת"א חילונית וליברלית כדי שנמשיך להנות מכך!

בכל סוף שבוע נוסעים/ות כ-30 אלף איש/ה בעשרת הקווים שאנחנו בעיריית תל אביב (בשיתוף רשויות נוספות) מפעילים במסגרת מיזם "נעים בסופ"ש".

לדיאנסקי, ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" בת"א: "החזון שלי הוא להרחיב את הקווים, להנגיש אותם הרבה יותר לכל חלקי העיר, לקצר את זמני ההמתנה ולדאוג לכל שכל האוטובוסים יהיו חשמליים וידידותיים לסביבה. בלי זיהום אוויר ובלי רעש!"

לקראת הבחירות הקרובות לעיריית תל אביב, שיתקיימו באוקטובר השנה, בכוונת לדיאנסקי להוביל חזית חילונית-ירוקה שתדאג לשמור על האינטרסים של תל אביב ושלכם/ן התושבים – לאורך כל הקדנציה – תקופה של 5 שנים.

ראובן לדיאנסקי: "רק לי יש את האנרגיות, הנחישות והניסיון לשמור על תל אביב חילונית וליברלית. ללא כפייה דתית, ללא הפרדה מגדרית וללא הדתה"

שירות "נעים בסופ"ש" פועל ביום שישי מ-17:00 עד 02:00 ובשבת מ-09:30 עד 18:00. השירות חינם והוא למענכם/ן – תהנו! (פרטים נוספים במוביט).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!