fbpx

המאבק נגד הקמת ישיבה חרד"לית בצפון ת"א הוא מאבק על שמירת הציביון של שכונות חילוניות בעיר, על תכנון שפוי ועל שימוש נכון בשטחי ציבור

ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב-יפו וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים": "המאבק לגניזת התוכנית ההזויה להקמת ישיבה חרד"לית בלב שכונה חילונית באיזור כיכר המדינה בת"א, הוא מאבקם של כל תושבי תל אביב שמעוניינים להמשיך לשמור על עיר ליברלית וחילונית."

אמש הגיע סגן ראש העיר לדיאנסקי למפגש מרשים של תושבים המתגוררים באיזור כיכר המדינה ומתנגדים, ובצדק, להקמת בניין גרנדיוזי, בן 7 קומות, עבור ישיבת "מעלה אליהו" ברחוב קליי אליה יגיעו כ-250 אברכים, עשרות מורים, מדריכים ואנשי מינהלה, אורחים, ספקים ועוד. מדובר בשכונה צפופה שלא תוכל לשרוד את העומס, הרעש, את תנועת הרכבים ועוד. הדבר יביא לפגיעה אנושה באיכות חיי התושבים במקום.

בשכונה ובאיזור הנ"ל אין צורך בישיבה. מדובר בשכונה בעלת ציביון חילוני שאיננה מעוניית ו/או צריכה לקלוט מוסד תורני בסדר גודל כל כך גדול.

בעקבות דרישת סגן ראש העיר לדיאנסקי (ודרישת סגנית רה"ע מיטל להבי וחברת מועצה), יתקיים במהלך החודש הנוכחי דיון חוזר במליאת הועדה המקומית לתכנון בת"א על החלטת ועדת המשנה לאשר את תוכנית העיצוב של הפרויקט.

לדיאנסקי: “בכוונתי לפנות לכל חברי מליאת הועדה הרלוונטיים (שהם גם חברי מועצת העיר) על מנת לרתום אותם לביטול התוכנית הגרועה להקמת הישיבה. המאבק הוא ערכי והוא מהווה נקודת ציון בשמירה על תל אביב חילונית אך גם תכנוני מאחר ומדובר בתוכנית שאיננה מתאימה לאיזור. אני מחויב למאבק ויחד ננצח."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!