fbpx

החרד"לים והגרעינים המשיחיים סימנו את תל אביב כיעד. הם פועלים להגדלת כוחם בעיר בחסות סמוטריץ' וסטרוק ובסיוע שוטף של רשימת "מאמינים" במועצת עיריית ת"א

תל אביב "החשוכה" היא יעד אסטרטגי עבורם! הם מגייסים שליחים כדי שיבנו בית יהודי בעיר הכי משפיעה בישראל. הם אלו שיאירו אותה והם מציעים למי שרוצה לחולל שינוי בעולם הרוח שיבוא לתל אביב‼️

ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב-יפו וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים": "אסור לנו לאפשר למשיחיים להגביר את פעילותם בעיר. כיום יש כ-10 גרעינים תורניים ובעקבות קול קורא של סמוטריץ' וסטרוק עתידים להיות בקרוב כ-16 גרעינים משיחיים בת"א שיתמכו מכספי מדינה. הגברת פעילותם תביא לשינוי הציביון של ת"א כעיר חילונית וליברלית ועל כולנו לעמוד על המשמר כדי שזה לא יקרה".

עמותת "ראש יהודי", המוכרת לנו מארגון תפילות במרחב הציבורי בהפרדה בין נשים וגברים באמצעות מחיצות היא זו שאחראית על "מודעת הדרושים" שמטרתה לאתר "שליחים" לעיר תל אביב. הם גם מבטיחים להם מגורים בשכונות השונות בעיר, ליווי וכלים להקמת בית פתוח, לשלבם כאברכים בישיבות הקיימות בעיר, מלגות בהשתתפות שני בני הזוג בבית מדרש, שליחים אחת לשבוע ועוד.

מדובר בעצם ב"גרעין תורני" שמטרתו להפיץ את אמונתם בלב המיינסטרים הישראלי במטרה להחזיר חילונים בתשובה. הם משתמשים במשנה הומופובית, בהדרה מגדרית, באפליית להט"בים ובשיטות משיחיות.

בראש המערכת החרד"לית, שבין פעולותיה: שיעורי תורה, ליווי לחוזרים בתשובה, סמינרים בנושאים הקשורים ליהדות ועוד, עומד ישראל זעירא לשעבר מנכ"ל ישיבת חברון, ממקימי ערוץ 20 (היום 14) וממובילי קמפיין "חברון מאז ולתמיד" בתקופת ממשלת רבין ז"ל. זעירא הוא גם יזם נדל"ן (חב' "באמונה"), אשר עומד בראש עמותת "התנועה למדינה יהודית" שבנובמבר 2015 הגישה ", עתירה לבג"ץ בדרישה להפסיק את משחקי הכדורגל בשבת.

ראובן לדיאנסקי: "החרד"לים והאירגונים המשיחיים כבר סימנו את תל אביב כיעד. המטרה שלהם היא לפגוע בסמל החילוניות, הליברליות והשפיות שלנו. לכרסם בציביון החילוני ולהפוך את העיר לשמרנית ודתית. יש לנו את הנחישות והניסיון לשמור על תל אביב חילונית וליברלית. ללא כפייה דתית, ללא הפרדה מגדרית וללא הדתה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!