fbpx

פרויקט "שכונות מקיימות" בתל אביב. ביקור בשכונות נווה שרת וצהלה.

אחד הפרויקטים החשובים שלנו הוא "שכונות מקיימות". פרויקט שבתחילת הקדנציה, בשנת 2018, פעל בקרב 7 שכונות בעיר והיום הוא מקיף כמעט את כל השכונות או המרחבים בת"א-יפו. פרויקט שתוקצב בשנת 2018 ב-800 אלף ש"ח והיום, בשנת 2023 הוא מתוקצב בכ-5 מיליון ש"ח!

אתמול קיים ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב-יפו וממונה על תחום איכות הסביבה, קיימות ושיפור פני העיר סיור בשכונות נווה שרת וצהלה. שכונות בהן מתקיימת פעילות סביבתית ומקיימת ענפה. ביקרתי בנחל פרדסים המקסים שפורח היום ומומלץ לכולם להגיע לביקור, משם הלכנו לגינה הקהילתית המרשימה שברחוב בית אל (תודה לשרון שמובילה את פעילות הגינה ולכל הפעילים/ות) וסיימנו בחורשת שוהם בצהלה – מקום בו מתקיימות שלל פעילויות (גינה קהילתית, פינת משחק, ערוגת פרחי בר, תיבות קינון, מרחב יצירה ובכלל- מדובר במקום מפגש מיוחד וקסום. כל הכבוד לתמר, אורית, אודי וליתר הפעילים והפעילות במקום).

לדיאנסקי, סגן ראש העיר וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים": "אני מייחס חשיבות רבה להנגשת הפעילות המקיימת לתושבי העיר. העיקרון הוא שהיוזמות והפעילות נעשות על ידי התושבים ואנחנו כעירייה נותנים את הסיוע והגיבוי. ישנן יוזמות מופלאות ששווה להכיר ולעודד."

"תודה לרשות לאיכות הסביבה וקיימות שמובילה את מיזם שכונות מקיימות ודוחפת את הנושא קדימה (השתתפו בסיור: מנהל הרשות איתן בן עמי, נעה רגב – מנהלת יחידה לחינוך וקיימות, טלי גת – מנהלת שכונות מקיימות, אור ניאגו – מנהל קיימות מרחב צפון מזרח, עדן נאור- רכזת קיימות נוה שרת ויובל – רכז קיימות מעוז אביב והדר יוסף). תודה גם לאגף שפ"ע ולמינהל קהילה", סיים לדיאנסקי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!