fbpx

תשובת לדיאנסקי למונולוג של שי גולדן אשר ייחס לו "שנאת חרדים ושנאת דתיים"

ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב-יפו וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים":

שי גולדן, אחד השופרות של ערוץ 14, בחר להסית נגדי ולייחס לי "שנאת חרדים ושנאת דתיים ודוסופוביה וחרדופוביה ויהודופוביה ודתופוביה". את זה הוא עשה לפני מספר ימים במונולוג ארוך בתוכנית הבוקר שלו בערוץ וזאת בעקבות התנגדותי הנחרצת, שהפכה לעמדת עיריית תל אביב, לאסור הפרדה בין נשים לגברים ועוד באמצעות אמצעים פיזיים כמו פרגודים במרחב הציבורי.

בין היתר אמר שי גולדן במונולוג של למעלה מ-5 דקות כי: "כדי לחזק את האפקט, וכדי לחדד את הנקודה שאצל לדיאנסקי לא תהיה הפרדה, ושאצל ראובן דוסים תל-אביבים ייצטרכו ללכת לחפש מקום אחר להיות בו דוסים בפומבי, כי אצל לדיאנסקי שלושה סימני קריאה הם כמו שלוש אצבעות משולשות וכמו שלושה אגרופים וכמו עוד שלושה קולות בקלפי."

אז שיהיה למר גולדן ולכולם ברור, אני מכבד את כל הדתות ומכבד את כל מי שבוחר להאמין וגם את אלו שבוחרים שלא! כל תושב תל אביבי יקבל את השירותים העירוניים הטובים ביותר ללא הבדל דת, גזע ומין!

אבל כל מי שחושב שהמרחב הציבורי בתל אביב ימשיך להיות הפקר לקיצוניים, למשיחיסטים ולמיסיונרים טועה ובגדול! אצלי זה לא יקרה.

נאומים על ליברליות ודמוקרטיה הם חשובים ולתלות את מגילת העצמאות על בניין עיריית ת"א הוא דבר נהדר.

אבל אצלי תהיה פעילות חד משמעית וקונקרטית נגד כל תופעה של כפייה דתית, הדתה, אירועים בהפרדה בין גברים לנשים במרחב הציבורי, שידול קטינים בכניסה לבתי ספר לפעילות דתית, פגיעה בקהילת הלהט"ב ועוד. אצלי, זה לא יקרה בתל אביב! המרחב הציבורי יהיה מנוהל.

רק לי יש את האנרגיות, הניסיון והאומץ להגן על החיים הליברליים והחילוניים של תושבי תל אביב-יפו. וכך אעשה!

גם אעשה הרבה יותר לציבור החופשי בתל אביב-יפו! אגביר את היקפי התחבורה הציבורית בשבתות וחגים, ארחיב את פתיחת החנויות בסופי שבוע, אוביל לפתיחת קניון אחד לפחות בשישי-שבת, אפתח זרם חינוך ליברלי-חילוני בת"א-יפו, אפעיל מערך של קבורה אזרחית אלטרנטיבית, אפרק את המועצה הדתית וכל שירותי הדת-לכל הדתות והזרמים ינתנו ע"י מחלקות העירייה ועוד.

ואגב שי, אני מקווה שהספיקו לך סימני הקריאה על מנת שתבין כמה אני מחויב ונחוש לשמור על תל אביב ליברלית ושבכוונתי להיאבק במשך 5 השנים הבאות למען תושבי העיר ולשיפור איכות החיים שלהם.

אז, תושבות ותושבים תל אביביים, היום, יותר מתמיד אני צריך אתכם/ן איתי! לחצו כאן כדי להצטרף אליי על מנת לשמור על תל אביב חופשית, חילונית וליברלית.

לחצו כאן כדי לצפות במונולוג של גולדן בערוץ 14.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!