fbpx

בתל אביב לא תהיה הפרדה בין נשים לגברים במרחב הציבורי!

ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב-יפו וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים": "לא תהיה בתל אביב תפילה בהפרדה במחיצות בין גברים לנשים. לא בשדרות רוטשילד ולא בשום מקום אחר במרחב הציבורי."

ב-23/4/23 התקבלה פנייה בעיריית ת"א לקיום תפילה ביום העצמאות ה-75 בהפרדה בין גברים לנשים עם מחיצות. תשובת העירייה היתה ש"לא תתקיים שום הפרדה באמצעים פיזיים".

רק לפני כשבועיים הפך כיכר דיזנגוף לאתר תפילה בהפרדה מגדרית בין נשים וגברים! הציבו מחיצה שתפריד בין גברים לנשים ומבלי שניתן אישור לכך ע"י עיריית ת"א.

לדיאנסקי, ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" בת"א דרש שהפיקוח העירוני יגיעו למקום, יסירו את המחיצות ויחרימו אותן. כמו כן דרש לדיאנסקי לקנוס את המארגנים ולמצות איתם את הדין בצורה הכי חמורה שיש מאחר וקיימו אירוע ללא היתר/רישיון.

לדיאנסקי: "אני מתכוון להוביל חזית חילונית-ירוקה שתדאג לשמור על האינטרסים של תל אביב ושלכם/ן התושבים – לאורך כל הקדנציה – תקופה של 5 שנים. יש לי את האנרגיות, הנחישות והניסיון לשמור על תל אביב חילונית וליברלית. ללא כפייה דתית, ללא הפרדה מגדרית וללא הדתה."

התמונה מתוך התפילה עם מחיצת ההפרדה בין גברים לנשים שהתקיימה בפסח שני בכיכר דיזנגוף.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!