fbpx

יום כדור הארץ 2023

לצד המאבק נגד ההפיכה המשטרית, ההפגנות, התמודדויות היומיום, חגי ישראל וימי הזיכרון, העלאת הריבית והאינפלציה, סיום האביב ותחילת הקיץ שצפוי להיות לוהט (על פי התחזית יהיו לנו שני גלי חום קיצוניים עם קרוב ל-50 מעלות צלסיוס) אסור לנו לשכוח שאחד הדברים הכי חשובים עבורנו ועבור הדורות הבאים הוא שמירה על הכדור שאנו חיים בו‼️

היום (22/4), אנחנו מציינים ברחבי העולם את יום כדור הארץ. אותו הכדור שמושפע יום יום דקה דקה מכל מה שאנחנו עושים והאופן שבו אנחנו מתנהלים.

משבר האקלים אינו סלוגן או כלי הפחדה, אלא סכנה ממשית על האנושות כולה: שריפות, הצפות, בצורת, גלי חום וקור שגובים חיי האדם, פגיעה בבריאות, פחות מזון, יותר רעב, יותר עוני, הכחדת יותר בעלי חיים ועוד.

ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב-יפו וממונה על תחום איכות הסביבה, קיימות ושיפור פני העיר: "את המהפך הירוק בתל אביב והפעולות החשובות שלנו בנושא האקלים בעיר אני אמשיך להוביל ובהמשך ביתר שאת ובהשקעת משאבים גדולים ומשמעותיים הרבה יותר."

"אני רוצה לנצל את היום הזה ולפנות אל נתניהו, ראש ממשלת ישראל ולהפציר בו להתחיל לעסוק בנושא הכי חשוב שיש – התמודדות עם משבר האקלים והגנה על כדור הארץ שלנו. תחוקקו את חוק האקלים, תשקיעו משאבים, תובילו תוכנית לאומית קונקרטית שמורכבת ממשימות, תקציב ולוחות זמנים להתמודדות עם משבר האקלים ותשימו את הנושא בקדמת סדר היום של מדינת ישראל. זהו צו השעה עבורנו, עבור ילדינו ועבור הדורות הבאים", סיים לדיאנסקי ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים".

בתמונה: הכדור המרשים העשוי מפלסטיק וחד פעמי של האומנית טל טנא צ'צ'קס שהוצב ע"י עיריית ת"א בחופים שלנו בחודש יולי האחרון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!