fbpx

לא ל"משמרות צניעות" בבתי ספר ולא לאפלייה בין בנים לבנות בכלל ובאורך המכנס בפרט!

ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב-יפו וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים": "יש להזמין את מנהל בית ספר אליאנס, באופו מיידי, לשיחת הבהרה! בתל אביב אין מקום למשמרות צניעות בבתי הספר! את הבנות שלנו לא יבזו ויעמידו למסדר לבדיקת אורך המכנס. את זה אני אומר קודם כל כאבא לנערה בת 13 (בבית ספר אחר בעיר) ואחר כך כנבחר ציבור."

הבוקר (19/4/23) דיווחה יעל אודם, כתבת החינוך של חדשות 12 כי תלמידות משכבת ז' בבית ספר אליאנס בת"א חויבו הבוקר ללבוש מכנסיים ארוכים בכדי להשתתף בטיול שנתי באזור מדבר יהודה, לאחר שעמדו למסדר שבודק אותן.

לדיאנסקי: "כל טיעוני הבטיחות נראים כתירוצים משוללי יסוד מאחר שהבנים בשכבה, על פי דיווחים והאמור בידיעה, הורשו לעלות לאוטובוסים עם מכנסיים קצרים. ומי בכלל נותן הנחיות ללבוש מכנס ארוך במדבר עם כ-40 מעלות חום!"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!