fbpx

ממשלה אנטי דמוקרטית ואנטי סביבתית!

"הממשלה הנוכחית היא לא רק אנטי דמוקרטית היא גם אנטי סביבתית. אפס התייחסות למשבר האקלים. ממשלת נתניהו- בן גביר- סמוטריץ- גולדקנופף יודעת לעשות בליץ של חקיקה והחלטות לקראת הפיכה משטרית אבל אפס בהתייחסות למשבר האקלים!", כך קובע ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב-יפו וממונה על תחום איכות הסביבה, קיימות ושיפור פני העיר.

החלו הדיונים בוועדת הכספים של הכנסת על תקציב המדינה לשנים 2023/4. מה כבר אפשר לצפות מממשלה שבין החלטותיה הראשונות היה להוריד את המיסוי על הכלים החד פעמיים – אחד מגורמי הזיהום הפוגעניים ביותר בסביבה ועל משקאות ממותקים שפוגעים בבריאות הציבור ותורמים בצורה ניכרת לאחת הבעיות הקשות ביותר היום – השמנת יתר אצל ילדים ובכלל.

ממשלת נתניהו הכושלת מבקשת לקצץ כ-10% מתקציב המשרד להגנת הסביבה לשנת 2023 (שהם כ-44 מיליון ₪) ואם תשאלו אותי, היד עוד נטויה‼️‼️

לדיאנסקי, ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים": "כסגן ראש העיר הממונה על תחום איכות הסביבה, קיימות ושיפור פני העיר, אני גאה במיוחד על המהפכה הירוקה שאני מוביל בתל אביב. לא חיכינו לממשלה – אגב לאף ממשלה ופשוט עשינו!"

  • הכפלנו את תקציב הרשות לאיכות הסביבה וקיימות בעיריית ת"א מ-8 מיליון ש"ח (ב-2018) לכ-17 מיליון ש"ח (ב-2023)
  • השקנו תוכנית הוליסטית להתמודדות עם משבר האקלים!
  • שתלנו למעלה מ-12,000 אלף עצים בעיר בשנת 2022 (לעומת כ-1,500 עצים בשנה בשנים עברו).
  • חוקקנו חוק עזר שאוסר שימוש ומכירת כלים חד פעמיים בחופי הים בת"א.
  • הגברנו את המחזור בעיר ואת פריסת התשתיות למחזור.
  • בחודש הבא ייפתח בדיזנגוף סנטר מרכז קיימות עירוני ראשון בת"א בגודל של 400 מ"ר.
  • העברנו מדיניות מרחיקת לכת לבנייה ירוקה בעיר – הכי מתקדמת בישראל.
  • הובלתי מדיניות לביצוע סקר הימצאות בעלי חיים במגרשים המיועדים לבנייה – הרשות היחידה בישראל.

ועוד הרבה אתגרים לפנינו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!