fbpx

יש להפסיק את השימוש במכוניות הטיאוט המזהמות והמרעישות בתל אביב-יפו!

אחת התופעות המרעישות ומחוללות אבק במרחב הציבורי הם רכבי הטיאוט! ללשכתו של ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב-יפו וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" מגיעות הרבה פניות צודקות מתושבים, מכל רחבי העיר על כך!

בתמונה שצולמה לאחרונה ניתן לראות רכב טיאוט בזמן עבודה ברחוב אבן גבירול. הוא מרים ענני אבק וחלקיקים לחלל לאוויר ומייצר זיהום אוויר. הוא מרעיש, זורק לכלוך מצד לצד ולא באמת מנקה באופן איכותי. בקיצור מטרד סביבתי!

התמונה השנייה היא מפראג. רכב, או יותר נכון שואב אבק גדול – שלא מרעיש ושואב את הלכלוך ולא מרים אותו לאוויר. בתמונה השלישית מהשאנז אליזה בפריז בה רואים איך ניתן לנקות את הרחובות בצורה ידידותית לציבור ולסביבה.

לדיאנסקי סגן ראש העיר וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים": "עמדתי היא שיש להפסיק להשתמש ברכבים אלו! צריך להיפרד בהקדם מרכבי הטיאוט שאיתם עובדים הקבלנים בתל אביב! קיימים פתרונות טכנולוגיים ורכבים שאינם רועשים ומזהמים כפי שנהוג בשנים ה- אין שום סיבה שעיריית תל אביב לא תרים את הכפפה ותחליף את כל הרכבים הישנים לרכבים החדישים הקיימים בשוק ועל פי סטנדרטים הכי גבוהים ומחמירים.'

"אם בפראג, פריז ולונדון יש פתרונות הרבה יותר טובים – זה יכול וחייב לקרות גם בתל אביב. וכך יהיה בהמשך!", מסכם לדיאנסקי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!