fbpx

ערוץ 14 תוקף את הפעילות של ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" למען שמירת תל אביב חילונית וליברלית ועל מאבקו נגד הפרדה בין גברים לנשים במרחב הציבורי. לדיאנסקי: "הגורמים החרדים ובראשם חב"ד מבינים שהחל מאוקטובר 2023 תיגמר החגיגה בתל אביב".

הם מ-פ-ח-ד-י-ם! הם מבינים שראובן לדיאנסקי, ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" לעיריית תל אביב לא יאפשר המשך שידול קטינים להניח תפילין בכניסות לבתי הספר, שלא יתן שבמרחב הציבורי ובמבני הציבור תהיה הפרדה בין גברים לנשים, אצלו לא תתקיים הדתה בעיר, לא יאפשר כפייה דתית ובוא יביא להפסקת ההפקרות במרחב הציבורי.

בערוץ 14 הקדישו היום (13/4/23) אייטם ארוך לספר על התנגדותו הנחרצת של לדיאנסקי לתפילת ההמונים, שהתקיימה לאחרונה בכיכר דיזנגוף בהפרדה בין גברים ונשים וללא אישור עירייה תוך שהם מזכירים מאבקים שלו למען תל אביב חילונית וליברלית ונגד כפייה דתית בעיר‼️

ראובן לדיאנסקי סגן ראש העיר תל אביב-יפו: "אני מכבד כל דת ואת הזכות של כל אחד ואחת להאמין או לא להאמין. כל תושב תל אביבי יקבל את השירותים העירוניים הטובים ביותר ללא הבדל דת, גזע ומין. אדאג, באופן מעשי, לכך שהערכים התל אביבים כמו ליברליות, חופש, שיוויון, זכויות אדם וזכויות המיעוטים יקבלו ביטוי הרבה יותר משמעותי בחיי היום יום שלנו בעיר ואפנה הרבה יותר משאבים ותשומת לב כדי לממשם. הגורמים החרדים ובראשם חב"ד מבינים שהחל מאוקטובר תיגמר החגיגה בתל אביב".

הם מבינים שרק ל-לדיאנסקי יש את האנרגיות, הנחישות והניסיון לשמור על תל אביב חילונית, ליברלית וחופשית.

לחצו כאן לצפייה באייטם ששודר בערוץ 14 ביום 13/4/23, לחצו כאן לקריאת הידיעה שה פרסמה בערוץ 7 ביום 13/4/23

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!