fbpx

לדיאנסקי: "אצלי בשום אופן לא יהיו אירועים בהפרדה בין גברים לנשים במרחב הציבורי בתל אביב. אשים סוף להפקרת המרחב הציבורי."

כיכר דיזנגוף הפכה לאתר תפילה בהפרדה מגדרית בין נשים וגברים! שערורייה! כאן, בתל אביב במרכז העיר הציבו מחיצה שתפריד בין גברים לנשים. בעקבות בדיקה שנעשתה – לא ניתן אישור לכך ע"י עיריית ת"א.

מדובר באירוע שהתקיים ביום 11/4/23 ביוזמת ארגון בשם "ראש יהודי" אליו הצטרפו גורמים נוספים שפועלים בתל אביב.

ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב-יפו וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" דרש שהפיקוח העירוני יגיעו למקום, יסירו את המחיצות ויחרימו אותן. כמו כן דרשתי שיקנסו את המארגנים וימצו איתם את הדין. בצורה הכי חמורה שיש.

סגן ראש העיר לדיאנסקי: "זה לא תקין שאף גורם עירוני כמו פיקוח, סל"ע או מצלמות לא זיהו מבעוד מועד את ההיערכות המוקדמת לאירוע כמו הורדת כיסאות, שולחנות, הצבת מחיצות וכו' וכך ניתן היה למנוע זאת. הכל נמצא ברשת! ביקשתי גם להטיל על גורם עירוני להיות אחראי על חיפוש באינטרנט על אירועים לא מאושרים ולא מקובלים שמתוכננים בת"א – מצד גורמי חוץ וגורמי פנים (חב"ד למשל)."

"אני מתכוון להוביל חזית חילונית-ירוקה שתדאג לשמור על האינטרסים של תל אביב ושלכם/ן התושבים – לאורך כל הקדנציה – תקופה של 5 שנים. יש לי את האנרגיות, הנחישות והניסיון לשמור על תל אביב חילונית וליברלית. ללא כפייה דתית, ללא הפרדה מגדרית וללא הדתה!", סיים לדיאנסקי ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!