fbpx

סוגרים את פינת החי בפארק הירקון ומוציאים את החיות לחופשי

האיילים וחיות נוספות מפינת החי בפארק הירקון מפונים אל "חוות ארץ האיילים" – שטח פתוח ומקום בטוח עבור בעלי החיים! לאחר שנים שהיו כלואים בפינת החי בפארק הירקון, את חג החירות השנה יחגגו בעלי החיים חופשיים ובמקום פתוח וטבעי לצד בעלי חיים נוספים‼️

לפני מספר שבועות, לאחר מאבק ארוך ועיקש של ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" ושל תושבים רבים, הוחלט לסגור את פינת החי בפארק הירקון ולשחרר את בעלי החיים אל החופש ולתנאי מחיה המתאימים והבטוחים עבורם.

היום, באופן בטוח ומבוקר, מתרחש פינוי בעלי החיים. חג הפסח השנה יחגגו בעלי החיים בחירות , בסביבה טבעית ותומכת המשתרעת על שטח של 25 דונם ובליווי של אנשי המקצוע.

סגן ראש העיר לדיאנסקי: "זהו אירוע היסטורי ומרגש, בו מפנים את פינת החי ומשחררים את החיות. מעתה הן יחיו במקומות ללא גדרות ומטרדים אורבניים עימם נאלצו להתמודד ויחיו במקומות ובתנאים המתאימים להם. זה היה מאבק ארוך ויחד עם תמיכה אדירה ממאות תושבים ופעילים למען בעלי החיים, הצלחנו להביא לתיקון העוול המתמשך ולשחרור את החיות."

"מרגע קבלת ההחלטה ועד הפינוי, הייתי מעורב באופן אישי בבחירת המקום הבטוח והמתאים אליו יועברו החיות והקפדתי על כך שזה יהיה למרחב פתוח ובטח לא לפינות החי באיזור אחר בארץ. היום הייתי שם על מנת לוודא שהכל קורה כמתוכנן ועל מנת להעביר לכם/כן את הבשורה המשמחת", סיים לדיאנסקי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!