fbpx

המרחב הציבורי בת"א מופקר לחב"ד. לדיאנסקי דרש בישיבת מועצת העיר שלא לתת לעמותות חב"ד כספים עירוניים!

המרחב הציבורי בת"א, ובעיקר בצפון העיר, מופקר לחב"ד. בישיבת מועצת עיריית ת"א שהתקיימה ביום שני ה-27/3/23 דרש ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב-יפו וראש רשימת" חי – חילונים ירוקים" להוציא את עמותות חב"ד מרשימת העמותות שמקבלות כסף מעיריית תל אביב. לטענתו "הם עושים מה שרוצים כולל שידול קטינים להניח תפילין בכניסות לבתי הספר!"

כספי המסים של תושבי העיר לא צריכים לממן פעילות של גוף מיסיונרי, שמטריד ופוגע במתכוון בצביון החיים של שכונות חילוניות בעיר!

סגן ראש העיר לדיאנסקי: "אין שבוע שאני לא מקבל תלונות מהורים באליאנס ו/או עירוני י"ד ו/או בתיכונט על שידול קטינים ע"י סוכני חב"ד המגיעים לכניסות של בתי הספר להניח תפילין. הם מגיעים גם בימי פעילות לכניסה לשבט הצופים ברמת אביב, בשבתות נכנסים סוכני חב"ד לחצרות בתי ספר (אלונים) פונים לילדים שמשחקים כדורסל ומציעים להם חטיפים ושתייה בתמורה לאמירת פסוקי תורה ועוד."

לדיאנסקי קובע עוד כי: "לא מספיק לנאום בכיכרות, לתלות את מגילת העצמאות על בניין העירייה ולהציב ססמאות על דמוקרטיה. כשכפייה דתית, הדתה, הדרת נשים ופעילות מסיונרית בקרב ילדים מתרחשת באופן קונקרטי בתל אביב, ממש מתחת לאף, צריך לפעול בנחישות ובאומץ. דרשתי אתמול שלא לממן בכספי ציבור את פעילויות חב"ד נוכח התנהלותם הפוגענית במרחב הציבורי! דרשתי להוציא את עמותות חב"ד מרשימת העמותות שמקבלות תמיכה מכספי המסים שלנו אך לא זכיתי לתמיכת חולדאי וחברי מועצה."

לדיאנסקי, ראש רשימת "חי – חילונים ירוקים", מתחייב לשנות! כל סקטור וכל תושב תל אביבי, ללא הבדל דת, גזע ומין צריך לקבל את השירות העירוני הטוב ביותר אך לא על חשבון קהילה או תושבים אחרים. את המרחב הציבורי יש לנהל. יש לשים סוף להפקרתו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!