fbpx

בן גביר מסתער על הרשויות המקומיות. לדיאנסקי: "אוביל חזית חילונית-ירוקה בת"א כדי לשמור על עיר ליברלית"

המפלגות החשוכות, הקיצוניות והחרדיות מכינות את עצמן לבחירות לעיריית תל אביב שיתקיימו באוקטובר הקרוב. בן גביר כבר מסתער על העיריות ברחבי הארץ ובמיוחד על תל אביב-יפו, שהיא כמובן סמל החילוניות והחופש, ומכין תשתית פוליטית עם גורמים קיצוניים מקומיים.

ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב-יפו וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים": "אני מתכוון להוביל חזית חילונית-ירוקה שתדאג לשמור על האינטרסים של תל אביב ושלכם/ן התושבים – לאורך כל הקדנציה – תקופה של 5 שנים. יש לי את האנרגיות, הנחישות והניסיון לשמור על תל אביב חילונית, ליברלית, חופשית, שיוויונית, להגן על זכויות אדם, זכויות המיעוטים ועל הדו קיום בעיר."

"אסור לתת לגורמים קיצוניים וגזעניים להיכנס לעירייה ולפגוע בצביון החיים ובערכים התל אביביים. היום יותר מתמיד אני צריך אותך איתי! בתגובה הראשונה לינק להצטרפות אליי", קובע לדיאנסקי.

הידיעה פורסמה באתר מיינט ירושלים (24/3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!