fbpx

תוכנית השרה להגנת הסביבה לרחצה בהפרדה במעיינות רשות הטבע והגנים

שלא תתטעו – אנחנו בדרך למדינת הלכה! היא זולגת לתחומי החיים שלנו. זה מתחיל "רק" בפיילוט, "רק" בשעות אחר הצהריים וזה ייגמר בהפרדה מוחלטת. "אם השרה סילמן תקדם את ההצעה ההזויה שלה לא מן הנמנע שנפנה לבג"צ!"אומר ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים".

הממשלה הקיצונית מובילה את ישראל בצעדי ענק להפוך למדינת הלכה חשוכה ופרימיטיבית. הכל נעשה באופן מאוד מתוכנן והנה יש חוק לאיסור הכנסת חמץ בפסח לבתי חולים, מתקיימים יותר ויותר אירועים בהפרדה, מסרבים לאפשר לנערה לשיר ומבזים אותה ועוד ועוד.

הנטל בנושאי בטחון והעצמת הכלכלה הישראלית? אה, זה יישאר חובתו של הציבור החילוני – כי שם אין צורך להתערב בסטטוס קוו.ו

השרה להגנת הסביבה עידית סילמן, את אמיתית? בזה את מתעסקת? מה עם משבר האקלים? מה לגבי מיחזור? אוויר נקי? הוצאת החד פעמי מחיינו? הגנה על שטחים פתוחים? שמירה על חופי הים ואיכות מי הים? בעלי החיים? ועוד ועוד. בושה! לא נשתוק. נאבק בכל דרך חוקית שקיימת נגד דיקטטורה, נגד מדינת הלכה ולמען ערכים ליברליים ואיכות הסביבה!

לחצו כאן לקריאת הידיעה שפורסמה ביום 19/3/22 ב"ישראל היום"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!