fbpx

שגריר ברזיל בישראל העניק ללדיאנסקי, בשם ממשלת ברזיל, עיטור ומדליה של מסדר "ריו ברנקו"

ראובן לדיאנסקי, סגן ראש עיריית ת"א ויליד ברזיל (ריו דה ז'ניירו) קיבל ביום שני (13/3/2023) את עיטור "מסדר ריו ברנקו" (Order of Rio Branco). מדובר באחד העיטורים הגבוהים ביותר שמעניקה ממשלת ברזיל לאנשים או מוסדות הבולטים בתרומתם לחברה ולאומה הברזילאית.

בטקס שהתקיים במרכז תרבות ברזיל בתל אביב העניק שגריר ברזיל בישראל, הגנרל ג'רסון מננדרו גרסיה דה פרייטס, את המדליה והאות לסגן ראש העיר לדיאנסקי והדגיש לגבי תרומתו של לדיאנסקי לשיפור היחסים ולשיתופי פעולה בין ברזיל לישראל.

"מסדר ריו ברנקו" הוא מסדר כבוד של ברזיל שהונהג בצו 51.697 מיום 5 בפברואר 1963 והוא נקרא על שמו של הדיפלומט הברזילאי ז'וזה פרנהוס, הברון של ריו ברנקו. נשיא ברזיל מכהן כגראנד מאסטר של המסדר ושר החוץ הוא הקנצלר של המסדר.

בין מקבלי העיטור על הדרגות השונות שלו נמנים, בין היתר: באן קי מון – מזכ"ל האו"ם לשעבר, הבנקאי אדמונד ספרא, הכדורגלנים פלה וקאפו, פרדריק נסיך הכתר של דנמרק, מריה בארוסו – הגברת הראשונה של פורטוגל, אנטוניו קוסטה- ראש הממשלה הנוכחי של פורטוגל ועוד רבים ומצוינים.

ראובן לדיאנסקי : "כיליד ברזיל זהו כבוד גדול עבורי לקבל את אחד העיטורים החשובים ביותר מטעם הממשל הברזילאי. ברזיל היא גם היום חלק מרכזי ממני. יש לי משפחה, חברים ואני מחובר מאוד לתרבות, למנטליות ולהוויה הלאומית שם. אמשיך לסייע לשיפור מערכת היחסים ולקיום שיתופי פעולה בין ברזיל וישראל גם בעתיד."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!