fbpx

מחאות יום ההתנגדות לדיקטטורה

ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" השתתף באירועי יום ההתנגדות לדיקטטורה שהתקיים ב-9/3/2023 בתל אביב.

סגן ראש העיר לדיאנסקי: "גאה בכם/ן אחיי גיבורי התהילה! לא ניתן לחושך, לדיקטטורה, לפגיעה בנשים ובמיעוטים ולמדינת הלכה להרים את הראש ולהשתלט על חיינו!"

"חייבים להגדיל ולהחריף את המאבק!", קובע לדיאנסקי, "מדי שבוע, מאות אלפים יוצאים להשמיע את זעקתם אך זה לא מספיק! בזמן שהנאשם מבלפור יוצא לטייל בחו"ל על חשבוננו, אנחנו חייבים להעלות מדרגה, להוציא יותר אנשים לרחובות בכל רחבי המדינה ושעוד סקטורים יצטרפו למחאה ויבהירו את ההתנגדות שלהם/ן."

"אני קורא להורים, לסטודנטים, להייטקיסטים, לאנשי ציבור ואקדמיה, למילואימניקים, לרופאים, לאנשי תרבות והרוח, לצעירים, לגימלאים וכל מי שאוהב את המדינה הזו ועדיין רוצה להישאר לחיות בה – לצאת לרחובות."

"לא נירתע מכל הפוליטיקאים בשקל שמגדפים ומשמיצים אותנו. ככל שיענו אותנו כן נרבה וכן נפרוץ.", סיים ראובן לדיאנסקי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!