fbpx

לדיאנסקי: לא נאפשר למשרד המורשת בראשות השר אליהו, איש קיצוני מ"עצמה יהודית", להשפיע על המורשת והערכים התל אביבים.

"אני לא רוצה שנציג מפלגת "עוצמה יהודית" יעביר כספים לעיריית ת"א וינסה להשפיע על איזה מורשת אנחנו ננחיל כאן. האם זו תהיה מורשת של מדינת הלכה, של שבירת הדמוקרטיה, של כרסום מערכת המשפט."

את הדברים הללו אמר ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב-יפו וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" בישיבת מועצת העיר שהתקיימה ביום 27/2/2023 בעקבות הצעתו לסדר של סגן ראש העירייה חיים גורן, נציג רשימת מאמינים (חסידות גור והימין הדתי), שעסקה ב"שימור העיר תל אביב-יפו במרחב הציבורי, הקהילתי והחינוכי בעיר".

גורן סיפר, בין היתר, כי משרד המורשת יממן פעילות בת"א.

סגן ראש העיר לדיאנסקי: "לא נאפשר למשרד המורשת שנמצא בידי איש קיצוני ממפלגה גזענית שתומך בלהלום במפגינים ושקרא לא לכבד את פסיקת בג"צ בעניין דרעי להתקרב למורשת התל אביבית."

"עיריית תל אביב", התחייב לדיאנסקי, "תמשיך לחזק ולשמור על הערכים שהרוב המוחלט של תושביה מאמינים בהם – של דמוקרטיה, חופש הביטוי, כבוד האדם, ליברליות, פלורליזם ושיוויון מלא לכולם/ן. במיוחד בימים קשים אלו של ממשלה קיצונית, חשוכה וחרדית".

תמונה: אתר ויקיפדיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!