fbpx

לדיאנסקי יוזם משלוח מסרונים ומיילים ע"י עיריית ת"א לחייבים בתשלום דו"חות

אם יש לעירייה אפשרות להנגיש מידע ולמנוע עיקולים יש לעשות זאת בהקדם. ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב-יפו דרש "הגדלת ראש" בכל הקשור ליידוע תושבים לגבי תשלום דו"חות לעיריית ת"א וזאת באמצעות שליחת מסרון לנייד ומיילים בנוסף לדרכי היידוע הקבועים בחוק!

לדיאנסקי, סגן ראש העיר ת"א וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים": "מתקבלות אצלי יותר ויותר פניות על כך שתושבים מופתעים מהטלת עיקולים על חשבונות הבנקים שלהם בעקבות אי תשלום דו"ח/ות לעירייה. באופן כללי, אין לי טענות לגורמים הרלוונטיים בעירייה שפועלת כמתחייב ועל פי חוק ושולחת הודעות לתשלום קנס באמצעות דואר רשום לכתובת הרשומה של החייבים במרשם האוכלוסין."

ישנם לא מעט תושבים אשר עוברים דירה ואינם משנים את כתובתם הרשומה במשרד הפנים – אליה נשלחת ההודעה בדבר דואר רשום לתשלום הקנס, ישנם עיכובים בדואר וקיימות סיבות נוספות לכך שבעל הדו"ח לא מקבל את הודעת התשלום.

זה מביא לכפל קנס, הצמדות, ריביות, תשלומים לעורכי דין חיצוניים ולבסוף לעיקולים על חשבונות הבנק ועוד.

לעיריית תל אביב-יפו קיים בסיס נתונים רחב מאוד על תושבי העיר ובכלל זה מספרי טלפונים ניידים וכתובות דואר אלקטרוני. על בסיס זה אנו יכולים לתקשר עם הציבור בצורה יעילה, ישירות לסלולרי של רבים, אודות השירותים העירוניים הקיימים, על הטבות, אירועים ופעולות שונות ובדרך זו היא גם מפעילה "מועדוני לקוחות" כמו: דיגיתל, דיגיטף, דיגדוג ועוד.

לדיאנסקי: "דרשתי להוסיף לחובה החוקית הקיימת היום (שליחה בדואר רשום) גם יידוע באמצעות הודעה ישירה לטלפון הסלולרי ו/או למייל של החייבים על קיום החוב לתשלום (עבור מי שלעירייה יש את הפרטים שלו/ה). מדובר בפעולה שירותית ממדרגה ראשונה! אם יש לעירייה אפשרות טכנית להנגיש מידע לתושבים, גם במקרים של קנסות, וזאת על מנת למנוע עיקולים, תשלומים נוספים ואי נעימויות יש לעשות זאת ובהקדם האפשרי."

לחצו כאן לקריאת הידיעה בטיים אאוט מיום 26/2/2023, לחצו כאן לקריאת מאמר דעה באתר Ice מיום 26/2/2023.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!