fbpx

עמי פזטל הלך לעולמו

דברים שכתב ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב-יפו וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" על עו"ד עמי פזטל, שהשבוע הלך לעולמו.

"עמי היה קודם כל ה"אבא" של קבוצת הכדורגל שמשון תל אביב, שנוסדה בשכונת כרם התימנים והיתה בין השנים 1960 ועד 1990, לאחת מקבוצות הצמרת של הכדורגל הישראלי.

עורך הדין עמי פזטל היה גם איש רדיו בכיר שהביא לנו את תכנית המופת "שירים ושערים" ברשת ב' וגם שימש במשך שנים ארוכות כמשנה ליועץ המשפטי של עיריית ת"א.

את עמי הכרתי בנעוריי כשחקן במחלקת הנוער של שמשון ת"א ולמרות שעבורנו הנערים היה עמי דמות חשובה ובכירה שהתייחסנו אליו ביראת כבוד אני זוכר שבמיוחד התרשמתי מהעממיות, הפשטות והלבביות שלו – כלפי כולם.

מאז שנבחרתי למועצת העיר הייתי פוגש את עמי מדי פעם בעירייה. תמיד שוחחנו על שמשון, שבשנים האחרונות החלה לטפס במעלה הליגות, כשעמי עושה ככל יכולתו על מנת לדאוג לה למשאבים.

עמי היה איש מיוחד, שהצליח להיכנס לליבם של רבים, כולל לליבי, ובזכות אישיותו גרם, גם לי, להירתם על מנת לסייע לשמשון – מפעל חייו.

עמי פזטל גם סייע לרבים, ובעיקר למשפחות ולצעירים מדרום ת"א, להגיע להישגים מרשימים בתחום הספורט, להשתלב במשרות מכובדות וגם להקים משפחות לתפארת.

ביום 14/2/2023 ליוו רבים את עמי בדרכו האחרונה לבית העלמין בנחלת יצחק.

עמי, תנוח על משכבך בשלום. אתה תחסר לרבים שאהבו והעריכו אותך מאוד."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!