fbpx

משדרגים את גן הכובשים – מרחב ירוק חשוב ביותר באיזור שוק הכרמל

גן הכובשים ליד שוק הכרמל, הוא נכס עירוני ירוק שיש לשמור עליו ולטפח. לאחרונה סיימנו לשדרג ולשפץ את הגן והוא נראה נפלא!

לפני כשלוש שנים כשסכנת חיסול גן הכובשים היתה באוויר, נוכח תכניות נת"ע, הודיע ראובן לדיאנסקי – סגן ראש עיריית תל אביב וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" לתושבי האזור בסיור שקיים בגן לגבי מחויבותו לשימור הגן באופן מלא! מדובר בשטח ירוק הכרחי לתושבים שמתגוררים בסביבה הצפופה של איזור שוק הכרמל, מקום צפוף עם מעט שטחים פתוחים לרווחת הציבור.

לדיאנסקי סגן ראש העיר הממונה על תחום איכות הסביבה, קיימות ושיפור פני העיר: "אני שמח לבשר על המהפך שעשינו בגן! אני מברך ומחזק את התושבים שהתאגדו להגן על הגן החשוב הזה ותודה לאגף שפ"ע על התכנון והביצוע המצוין של העבודות."

במסגרת שיפוץ כולל ושדרוגו של הגן ביצענו את העבודות הבאות: סלילת שבילים חדשים, הקמת מגרש כדורסל ומתקני כושר ושולחנות משחק, חידוש גינת הכלבים, החלפת מתקני המשחק לילדים והצללתם, הקמת ערוץ נחל מלאכותי, תוספת תאורה, נטיעת עצים בגן, הצבת פחי מיחזור כתומים והוספת שני פחים טמוני קרקע ברחוב.

"אני מזמין אתכן/ן להשתתף איתנו באירוע השקת גן הכובשים שיתקיים ביום 28/3/2023 בשעה 16:30", סיים לדיאנסקי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!