fbpx

די להדתה בקרב קטינים בסמוך לבתי ספר בתל אביב

גם השבוע (6/2/2023) התייצב סוכן חב"ד מחוץ לבית ספר" אליאנס" ברמת אביב במטרה להציע לקטינים הנחת תפילין ופעולות דת! ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר ת"א וראש סיעת "חי – חילונים ירוקים": "זה חשוב לנאום בהפגנות אך נדרשים מעשים ולא רק דיבורים! זה קורה כאן בתל אביב – הדת"א וכפייה דתית! צריך להרחיק את המיסיונרים מהילדים שלנו."

לדיאנסקי: "אמשיך לדרוש מראש העירייה חולדאי לנקוט באכיפה מיידית ולהפעיל את הפיקוח העירוני ואת אגף סל"ע (סיירת לביטחון עירוני) שיסייר לפני תחילת יום הלימודים ובסיומו בסמוך לבתי הספר בצפון העיר ובפרט ליד אליאנס, עירוני י"ד שבשכון דן וב"תיכונט" שבצוקי אביב על מנת למנוע כל סוג של פעילות דתית בקרב תלמידים."

"לא ארפה מן העניין עד שתיפסק הרוכלות הדתית שמתבצעת בקרב קטינים. אני מודה להורים על ערנותם ומבקש להמשיך ולהתריע על כל מקרה כזה. רק יחד נצליח למגר את התופעה ולהרחיק את ידי המסיונרים מהילדים שלנו.", סיים לדיאנסקי ראש סיעת "חי – חילונים ירוקים" בעיריית ת"א.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!