fbpx

נלחמים על "שבת ישראלית" בתל-אביב

כשההצהרות והאיומים הופכים להיות קונקרטיים ומתקיימת פגיעה בתושבי ת"א או במוסדות הנמצאים בעירנו, אנחנו לא נעמוד ונצפה מן הצד – מוכרחים לפעול.

ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב-יפו וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" פנה לראש העירייה חולדאי על מנת לקבל ממנו גיבוי להצעתו שאומרת כי לאחר הפסקת המימון הממשלתי למיזם "שבת ישראלית" תיכנס עיריית תל אביב בנעליה של הממשלה ותממן את פעילותם של אותם אתרים שפתוחים בימי שישי-שבת בעיר ומאפשרים כניסה חינם לציבור.

במסגרת מיזם "שבת ישראלית" פועלים בסופי שבוע מספר אתרי מורשת שנמצאים בעיר תל אביב-יפו, כמו: בית בן גוריון, בית יוסף באו, מוזיאון בית ראובן ומוזיאון נחום גוטמן.

סגן ראש העיר לדיאנסקי: "על אף הודעתו של ראש הממשלה בנימין נתניה, שניתנה לאחרונה, מסרה המועצה לשימור כי מיזם "שבת ישראלית" יפסיק לפעול בשבת (ה-4/2/23). מיזם חשוב זה, שמובילה המועצה לשימור אתרי מורשת בישראל מאפשר למשפחות ישראליות להכיר את ההיסטוריה והתרבות הישראלית בסופי שבוע כאשר הכניסה לאותם אתרים היא ללא תשלום."

לחצו כאן לקריאת הידיעה "סגן ראש עיריית תל אביב פנה לחולדאי: "תממן את אירועי 'שבת ישראלית' בעיר" שהתפרסמה ב-ynet ב-26/1/2023

לחצו כאן לקריאת הידיעה "סערת השבת – הבריטים לא הצליחו לסגור את מערת הפלמ"ח, גם הממשלה תיכשל" שפורסמה ב-27/1/2023

לחצו כאן לשמיעת דברים שאמר לדיאנסקי בתכנית "מה יהיה" בהנחיית יואב גינאי בגלי צה"ל ב-27/1/2023

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!