fbpx

מפגן הזדהות נגד אלימות התקיים ברמת אביב ג' בעקבות התקיפה הקשה של צעיר תושב השכונה

אפס סבלנות לאלימות כנגד ילדינו! יש לפעול בכל החזיתות ובנחישות נגדה! בערב ה-18/1/23 הצטרף ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב-יפו וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" למפגן ההזדהות המרשים תחת הקריאה "די לאלימות" שהתקיים ברמת אביב ג' בעקבות מקרה האלימות האכזרי והבלתי נתפס נגד החייל אוריאן בניאל בן ה-18.

לפני מספר ימים, עם היוודע המקרה המזעזע פנה סגן ראש העיר לדיאנסקי, באופן מיידי, למנכ"ל העירייה ודרשתי להגביר את פעילות סיירות הביטחון של העיר ושל סיירת "אכפת בלילה" שתתחיל לפעול גם בעבר הירקון ובצפון העיר ושאגף סל"ע יסייר באופן קבוע בגינות ובגנים בצפון העיר. במקביל פנה לדיאנסקי, גם למפקד מחוז ת"א של המשטרה, בדרישה למצות את החקירה ולפעול בנושא בשיא הנחרצות ובמלוא הרצינות. וכן לתגבר את סיורי המשטרה ליד גנים, גינות ומרכזים מסחריים.

לדיאנסקי: "אני מודה למארגני מפגן ההזדהות החשוב. כל המערכות צריכות לפעול מיחד על מנת למגר מקרי אלימות בקרב בני נוער! זו האחריות של כולנו! אני מאחל החלמה מהירה לאוריאן בניאל!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!