fbpx

לא אתן שמי שתומך באידאולוגיה גזענית ייכנס לבתי ספר בת"א

קריאה דחופה להורים התל אביביים – חינוך ילדנו אינו הפקר, תהיו ערניים, תעברו היטב על התכנים שאליהם נחשפים הילדים שלנו

לפני ימים בודדים נודע להורי התלמידים בתיכון עירוני י"ד בתל-אביב על הגעתה של עמותת "פנים אל פנים" עם גוף המכונה "מדרשת להב" אל תלמידי שכבת ז' בבית הספר במטרה להעביר תכנים תחת הכותרת "אחריות, מילדות לבגרות: איך גם נשארים ילד וגם מקבלים אחריות".

בעקבות דיונים בקבוצות ווטסאפ של ההורים, עלה שאחד מראשי העמותה מקושר למפלגת נעם ולעומד בראשה אבי מעוז. הורים מבית הספר הביעו התנגדות עזה לפעילות המתוכננת.

ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב-יפו וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים": "אני מזדהה עם התנגדותם של הורים מבית הספר עירוני י"ד, לכך שדמויות אנטי חינוכיות התומכות באידאולוגיה הגזענית של מפלגת נעם ואבי מעוז לא ייכנסו לבית הספר."

הורים, זכותכם לדעת אילו תכנים מועברים לילדיכם במערכת החינוך ולהתנגד. אני שמח שהנהלת עירוני י"ד הודיעה שהיא מתייחסת במלוא הרצינות לפניות ההורים ויקיימו בהקדם דיון בהשתתפות נציגי ההורים.

סגן ראש העיר לדיאנסקי: "אוודא שינותק הקשר לאלתר עם עמותת "פנים אל פנים" ושכל עמותה גזענית ושמקדמת הדת"א ופועלת בניגוד לערכים של ליברליות, שיוויון, זכויות אדם ולהט"ב לא יכנסו לבתי הספר בת"א-יפו."

*צילום מתוך עמוד הפייסבוק של תיכון עירוני י"ד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!