fbpx

ביקור במועדון קשישים בלב ת"א

ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב-יפו: "אומנם אני מתכוון לפעול למענכם ולמען תל-אביב עוד הרבה שנים, אבל בגיל 70 או גג 75 אני מתכנן להיות שם ולהנות משלל הפעילויות!"

ב-1/1/2023 פתח סגן ראש העיר את השנה בביקור במרכז לאזרח הותיק ע"ש צוקר בת"א. לדיאנסקי נפגש עם תושבים אשר פעילים במועדון ועם נשות הצוות אשר הציגו לו את מגוון הפעילויות המרשים אשר קיימים במקום.

במרכז לאזרח הותיק ברחוב רש"י 48 ניתן להנות מקורסי מיחשוב למתחילים, קורסי יצירה- קרמיקה, סריגה ומה שבינהם, קורסי שפות, ועוד בשילוב עם מפגשים קהילתיים, סיורים וטיולים וכמובן גינה קהילתית לגידול ירקות שתורחב בהמשך.

סגן ראש העיר לדיאנסקי: "ישר כח לכל המעורבים בפעילות, ביוזמות ובהקמת הגינה הקהילתית. כל הזרחים הותיקים, ובעיקר אלו המתגוררים לב העיר, מוזמנים להצטרף לשלל הפעילויות במרכס – ונכדים: ספרו לסבתא (ולסבא)."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!