fbpx

שידול ילדים על ידי סוכני חב"ד

"אם תגידו משפטים מהתורה ותפצחו ב"מורל תורני" תקבלו טרופית וסוכריות." כך ניסו מספר גברים חרדים לשדל קטינים בשבת האחרונה בבית ספר אלונים בצפון תל אביב.

ל"חילוני-פון" הגיע דיווח על כך כי בשבת האחרונה, בשעות אחר הצהריים, נכנסה קבוצת אברכים לתוך חצר בית הספר אלונים שברמת אביב. הם פנו לילדים, בני 11-12, שבאותה העת שיחקו במגרש הכדורסל והציעו להם ממתקים בתמורה לכך שיגידו משפטים מהתורה. אמא מהשכונה, שעברה במקום, נכנסה לחצר בית הספר, התעמתה איתם ודרשה מהם לעזוב את הילדים ולצאת מהמקום.

ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב-יפו ויו"ר רשימת "חי – חילונים ירוקים": "זו שערורייה שגורמים חרדים ובראשם חב"ד פונים לילדים שלנו ועכשיו גם מציעים סוכריות לביצוע פעולות דתיות. לא נאפשר רוכלות דתית ברחבי העיר ובתוך מוסדות החינוך. נפעל נגד כל תופעה של מיסיונריות, כפייה דתית והדת"א בת"א-יפו. אני מברך את האמא שהתעמתה עם קבוצת האברכים שניסו לשדל קטינים ודרשה מהם לחדול ממעשיהם."

“לשם כך, בין היתר, הקמתי את ה"חילוני-פון" – קו חם לדיווח על הדת"א וכפייה דתית בתל אביב“, אומר לדיאנסקי, "אם נתקלתם בהדת"א בחינוך? במיסיונרים שמשדלים את ילדיכם בכניסה לבית הספר? בהפרדה מגדרית במרחב הציבורי? ברדיפת קהילת הלהט"ב? באיסור הכנסת חמץ לבית החולים? התקשרו או שלחו ווטסאפ ל"חילוני-פון" שמספרו: 050-5023185 כל פנייה תטופל במלוא הרצינות!"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!