fbpx

"חילוני-פון" – קו חם לדיווח על הדת"א וכפייה דתית בתל אביב

ה"חילוני-פון"

התקשרו או שלחו ווטסאפ לטלפון 050-5023185

לחצו כאן למשלוח מייל

סגן ראש עיריית תל אביב-יפו ראובן לדיאנסקי השיק את ה"חילוני-פון", המוקד היחיד בארץ לדיווחים על מקרי כפיה דתית במרחב הציבורי של ת"א-יפו. כי רק לדיאנסקי ישמור על תל אביב חילונית.

נתקלתם בהדת"א בחינוך? במיסיונרים שמשדלים את ילדיכם בכניסה לבית הספר? בהפרדה מגדרית במרחב הציבורי? ברדיפת קהילת הלהט"ב? באיסור הכנסת חמץ לבית החולים? התקשרו אלינו או שלחו ווטסאפ ל"חילוני-פון" – 050-5023185! כל פנייה תטופל במלוא הרצינות!

סגן ראש העיר לדיאנסקי, יו"ר סיעת "חי – חילונים ירוקים" בת"א, שמוביל את האג'נדה הליברלית והחילונית בעיריית תל אביב, משיק "קו חם" עבור תושבי העיר וזאת בעקבות התגברות הפניות על מקרי הדתה בת"א ולאור הצעות והתבטאויות של פוליטיקאים, רבנים ועסקני דת נגד נשים, להט"בים, חילונים וכיו"ב.

לדיאנסקי: "הקמתי את ה"חילוני-פון" כי קיימת היום סכנה ממשית לציביון החיים החילוני בתל אביב. אני מתייחס במלוא הרצינות לכוונות ולאמירות של גורמים חשוכים וקיצוניים. אסור להקל ראש בתופעות שנראות לכאורה שוליות כי ראינו שהן עלולות להפוך לזרם מרכזי ומסוכן. כבר היום ישנן תופעות הדתה בתל אביב ויש להתייחס לכך במלוא הרצינות – זה לא משהו תיאורטתי. זה קורה כל הזמן בת"א.

"מכירת החיסול של נתניהו לחרדים ולקיצוניים חשוכים והסכנה המרחפת מעל מיעוטים, ערבים, נשים, להט"בים ומגזרים שונים מחייבת אותנו לשמור על אופי החיים הליברליים שלנו ולהילחם, בכל האמצעים הדמוקרטיים שעומדים לרשותנו, על זכויות אדם, שיוויון ועל החופש של כל אחת ואחד מאיתנו לחיות את חייו על פי בחירתו/ה ומצפונו/ה. אני מתחייב לשמור תל-אביב חילונית וה" חילוני-פון" עומד לרשותכם/ן", סיכם לדיאנסקי.

לחצו כאן לקריאת הידיעה בישראל היום (4/1/23), לחצו כאן לקריאת הידיעה בטיים אאוט (4/1/23), לחצו כאן לראיון באולפן ynet (ביום 8/1/23), לחצו כאן לראיון ב-103fm (ביום 6/1/23), לחצו כאן לראיון ברדיו ynet (ביום 5/1/23), לחצו כאן לראיון ברדיו גלי ישראל (ביום 5/1/23), לחצו כאן לראיון אצל אראל סגל ברדיו 103fm (ביום 17/1/23)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!