fbpx

כנס פורום יושבי ויושבות ראש ועדות לאיכות הסביבה ברשויות המקומיות בישראל

ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב-יפו וממייסדי הפורום אמר בכנס כי: "על המשרד להגנת הסביבה אף פוליטיקאי לא נאבק. לא שמענו משום מפלגה דרישות לתקציבים ולחקיקת חוקים סביבתיים. בעיניי זו בושה‼️

לפני כחמש שנים יסדנו את הפורום הארצי של ראשי ועדות איכות הסביבה ברשויות המקומיות בישראל במטרה להעלות על סדר היום נושאים סביבתיים ולהיאבק עליהם, לעודד סולידריות בקרב יושבי ראש הועדות כך שכקבוצה נתמוך במאבקים לוקאליים, להוות מסגרת של החלפת דעות ומידע מקצועי ופוליטי ולשפר את מעמדן של ועדות איכות הסביבה ברשויות המקומיותץ

בכנס הארצי שהתקיים ביום שישי (30/12), אמר עוד סגן ראש העיר לדיאנסקי: "כשאין פעילות משמעותית מצד השלטון המרכזי, אנחנו, מנהיגי השלטון המקומי צריכים ולעיתים נאלצים לקחת אחריות ולקדם את נושאי איכות הסביבה, הקיימות והאקלים. כל אחת ואחד בישוב שלו. אנחנו צריכים לעשות את המקסימום שניתן כי זה חשוב ערכית, זה חשוב לסביבה וזה חשוב לתושבים שלנו. ויש המון עבודה! בטח לממשלה ולכולנו בנושאים סופר חשובים כמו משבר האקלים, שימוש באנרגיה ירוקה, הפחתת פליטות גזי החממה, זיהום אוויר וקרקע, פסולת ומיחזור, בנייה ירוקה, רווחת בעלי חיים, הוצאת הפלסטיק והחד פעמי מחיינו ועוד ועוד".

לדיאנסקי איחל הצלחה לשרה החדשה להגנת הסביבה – ח"כ עידית סילמן והודה לחברי ועדת ההיגוי של פורום ראשי הועדות ולחן ברדה כפיר מ"חיים וסביבה" על ריכוז הפורום וארגון הכנס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!