fbpx

לא נאפשר לחב"ד בלעדיות על היהדות! אסור להפקיר את המרחב הציבורי בת"א לחב"ד! ומה לגבי הבטיחות של החנוכיות שאת הנרות מדליקים באש או חשמל?!

7השבוע שיגר ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב-יפו ויו"ר סיעת "חי – חילונים ירוקים" פנייה לראש העירייה חולדאי. בין היתר הוא כתב: "רפורמים, קונסרבטיבים, אורתודוקסים וגם חילונים ידליקו השבוע נרות חנוכה. אולם במרחב הציבורי, בחסות עיריית תל אביב, יוצבו למעלה מ-100 חנוכיות ברחבי העיר רק של זרם חב"ד."

"מזה שנים", כתב לדיאנסקי, "שולט זרם חב"ד במרחב הציבורי בתל אביב. חנוכיות בחנוכה, תהלוכות והופעות בגינות בל"ג בעומר, אירועים בשבועות, דוכני תפילין במשך כל השנה ברחבי העיר ועוד ועוד. כל האירועים כמובן ממותגים "חב"ד", חלקם אף בחסות עיריית תל אביב, וכך נוצר הרושם שיהדות = חב"ד. לא כך הוא הדבר. יש עוד זרמים רבים ביהדות וכעירייה פלורליסטית המנהלת את המרחב הציבורי, חובה לתת לכך ביטוי."

לדיאנסקי דרש שעיריית ת"א לא תאפשר בלעדיות במרחב הציבורי לפלח מסוים ביהדות, ארגון חב"ד, גם אם יש לו משאבים וכי העירייה תהיה זו שתציב את החנוכיות.

בנוסף ציין סגן ראש העיר לדיאנסקי כי מאחר וחלק מהנרות נדלקות באמצעות חשמל וחלק באמצעות אש ביקשתי לוודא כי לא קיימת כל בעיית בטיחות אשר עלולה לסכן את הציבור וכן לקבל פירוט של כל הצעדים שננקטו על ידי העירייה בנושא.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!