fbpx

עמותה תורנית לא יכולה לקבל לידיה, בחסות העירייה, את החינוך על ילדים חילונים שהוריהם מעוניינים לתת להם חינוך ליברלי

העמותה התורנית "הנקודה היהודית בתל אביב" זכתה במכרז להפעלת 2 כיתות גן (מגיל לידה עד 3) ב"מגדלי הצעירים" בתל אביב (לאחר שעמותה אחרת, שאיננה תורנית וזכתה בציון הגבוה ביותר במכרז, ויתרה על הזכייה במכרז).

מטרותיה של העמותה, הן בין היתר: "הקמת מוסדות לימוד תורניים בגוש דן והוצאת ספרים ופירסומים תורניים ואקדמאים" והיא פועלת בקרב בני ישיבות ואברכים.

ואם לא מספיק הזוי אז "הנקודה היהודית" ויתרה על זכייתה במכרז להפעלת גנים בשכונת נחלת יצחק וזאת לאחר שעלו התנגדויות בקרב תושבי השכונה אשר העדיפו שיוקם מעון שהוא ללא קשר לזרם ממלכתי-דתי.

זה היה אמור להדליק אור אדום ולהביא לכך שיקיימו שיח ו/או התייעצות עם ההורים שמתגוררים ב"מגדלי הצעירים" לגבי אופי מפעיל הגנים בהתחשב בעובדה כי מרבית הדיירים במגדלים הם בעלי השקפת עולם חילונית אבל זה לא קרה!

לבסוף, הם גם הפכו את שתי כיתות הגן ב"מגדלי הצעירים" לאכסנייה שתקלוט ילדים מגנים דתיים המופעלים על ידם ברחוב דפנה שעתידים להיסגר וכך לעשרות ילדים המתגוררים במגדלי הצעירים לא יתאפשר ללמוד בגנים שמתחת לביתם והם יאלצו לחפש מסגרות אחרות באיזורים מרוחקים מבתיהם.

בעקבות פניות הורים מודאגים, דיירי פרויקט "מגדלי הצעירים", נפגש ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב ויו"ר רשימת "חי – חילונים ירוקים" עם עשרות מההורים ולאחר שכ-400 איש חתמו על דרישה שמפעיל הגנים לא יהיה תורני פנה לדיאנסקי לראש העירייה חולדאי בדרישה לבטל את ההחלטה שגורם תורני יפעיל גנים בסביבה חילונית.

סגן ראש העיר לדיאנסקי: "הנימוק היחיד שצריך להילקח בחשבון הוא טובת הילדים וציביון החיים של התושבים שילדיהם אמורים לקבל את שירותי החינוך. אני דורש תיקון מיידי של המצב על מנת שילדי" מגדלי הצעירים" יוכלו ללמוד בגנים ממלכתיים/חילוניים במקום הכי טבעי שיש – בכיתות המיועדות לכך בבניין בו הם מתגוררים!"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!