fbpx

תוציאו את הידיים שלכם מהילדים שלנו! חציית קו אדום של סוכני חב"ד בעיר תל אביב!

הבחור בתמונה צולם ביום שלישי האחרון (6/11) על ידי אימא מודאגת שתפסה אותו מבצע פעילות דתית פסולה בקרב קטינים סמוך לבית הספר "ניצנים" בשכונת נווה אביבים.

אמש שלח ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר תל אביב-יפו וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" בעיריית ת"א מכתב דחוף לראש העיר חולדאי, בדרישה לאכוף כל פעילות של סוכני חב"ד בקרב ובסמוך למוסדות הלימוד והחינוך בעיר ולהפעיל את הפיקוח ואת הסיירת לביטחון עירוני על כל מקרה באופן מידי.

סגן ראש העיר לדיאנסקי: "לא אשתוק ולא אתן לרוכלות דתית מכל סוג לפעול בקרב ילדינו הקטינים, להפעיל עליהם מניפולציות שונות ולבצע מנהגים דתיים. עד כאן! לא מדובר בנושא תיאורטי או בחשש מוצדק לגבי מה שעלול להתרחש בעתיד בהיבט של כפיה דתית והדתה – זה קורה כאן ועכשיו "מתחת לאף" במוסדות החינוך בת"א."

המקרה הנ"ל הוא עוד מקרה מסך המקרים עליהם אני שומע לאחרונה מהורים מודאגים ובצדק.

לפני כשלוש שנים, עודכן ביוזמת סגן ראש העיר לדיאנסקי, נוסח האישורים שניתנים לכלל המבקשים להקים דוכנים במרחב הציבורי כך שתיאסר הצבת דוכן הסברה במרחק של 100 מטרים מהכניסות למוסדות חינוך ולמבני ציבור אשר בשעריהם מגיעים קטינים.

"כדי שנשמור על תל אביב חילונית וליברלית אני זקוק לכם/ן! בתגובה הראשונה לפוסט לינק להצטרפות אליי ול"חי – חילונים ירוקים" – הבית של התל אביבים.“, סיים לדיאנסקי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!