fbpx

לא אאפשר רוכלות דתית בקרב ילדים ועוד בכניסות לבתי ספר ומוסדות ציבור אליהם מגיעים קטינים בעיר!

אתמול קיבל ראובן לדיאנסקי, סגן ראש העיר ת"א וראש רשימת "חי – חילונים ירוקים" פניות על כך שמחוץ לשער הכניסה לבית הספר עירוני י"ד שבשיכון דן מגיע, כמעט באופן קבוע, איש חב"ד ומנהל פעילות של הנחת תפילין בקרב תלמידים.

לדיאנסקי: "יש לאסור זאת! כמי שמוביל את השמירה על תל אביב חופשית ועל הצביון החילוני של העיר לא אסכים לכך. אחרי שהובלתי לאיסור הצבת דוכני הסברה מכל סוג ודוכני תפילה בפרט במרחק של 100 מטר ממוסדות החינוך ומרכזים קהילתיים בעיר יש צורך כעת להתמודד עם יוזמות של אנשי חב"ד בודדים אשר מגיעים לכניסות של בתי הספר ומנהלים פעילות של הנחת תפילין ושיח עם קטינים."

סגן ראש העיר לדיאנסקי פנה הבוקר בפנייה דחופה למנכ"ל העירייה בדרישה לדאוג לכך שהפיקוח העירוני והסיירת לביטחון עירוני ידאגו באופן מיידי שמחוץ לשער בית הספר עירוני י"ד וליד בתי הספר ומבני הציבור אליהם מגיעים קטינים לא תתקיים פעילות דתית או אחרת בקרב הילדים שלנו. אמשיך לעדכן!

***אם נחשפתם לפעילות הדתה, כפייה דתית, הדרת נשים במרחב הציבורי, במערכת החינוך או בכל דרך בעיר תל אביב – עדכנו אותי במייל: ladianski.tlv2023@gmail.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הצטרפו אליי ול"חי -חילונים ירוקים"

חברים וחברות יקרים,
בבחירות הקרובות, אתמודד על ראשות עיריית תל אביב-יפו ואוביל לחיזוק כוחה של רשימת "חי -חילונים ירוקים" במועצת העיר. עבורי, כמי שמכהן במשך 15 שנים כחבר מועצת העיר ושימש כ-5 שנים, כסגן ראש העיר, מדובר במהלך טבעי ומתבקש. עבורי זאת משימת חיים! אני זקוק לתמיכתכם/ן ואשמח שתצטרפו אליי!